fjarle Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Bilder og video av Google og Samsungs flaggskip har lekket. Her viser han frem Galaxy Nexus Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hardware akselerasjon? ENDELIG! Det har tatt 4 år å ordne ordentlig hw akselerasjon. Endelig 60 fps brukergrensesnitt. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jøsses.. Ice cream sandwich er pent! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Greit nok at ICS går mer mot å ha alle "knapper" på skjermen (slik Honeycomb har det), men fjerne de fra telefonene er jeg ikke såååå sikker på... : o Endret 7. oktober 2011 av Möllers Tran Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Dette kan faktisk være fake. Batteri ikonet er kanskje fra http://www.cyanogenmod.com/ Endret 7. oktober 2011 av mrMKE Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hvorfor ikke vise selve telefonen. Er keen på å se den fra alle vinkler. Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 mrMKE: Det er vanskelig å si om den er fake eller ikke - noen har i så fall gjort et solid stykke arbeid. Akkurat batteri-ikonet likner også veldig på det grønne som var i Nexus S, så det er mulig det kun dreier seg om skifte av fargetema. Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Ser unektelig nice ut Og fravær av HW-acceleration er en av de største argumentene til at jeg ikke har giddet å kjøpe meg en droidtelefon selv enda. Blir spennende å se. Lenke til kommentar
Stressless89 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Vurderer selv og kjøpe meg Samsung galaxy SII, den telefonen her så bare surrete ut, var ikke noe særlig fan av designet heller! hvorfor gå så langt ifra simpelheten som apple lager, pga saksøkelsene? Lenke til kommentar
covah Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Dette kan faktisk være fake. Batteri ikonet er kanskje fra http://www.cyanogenmod.com/ Hvorfor det? Mannen bak Cyanogenmod er jo ansatt av Samsung nå? Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Mulig det er bakgrunnen de bruker som gjør det, men synest ikke dette ser bra ut i det heletatt. Og når det kommer til respons så ser det jo ut som ett lite mareritt. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Lurer på hvorfor det var utsatt? "Ikke rette tidspunkt" høres egentlig ut som de har utsatt det pga Jobs. AtW Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Mulig det er bakgrunnen de bruker som gjør det, men synest ikke dette ser bra ut i det heletatt. Og når det kommer til respons så ser det jo ut som ett lite mareritt. Hvor konkret tenkte du på det med respons? Kunne ikke se noen særlig treghet i oppdatering fra telefonens side? AtW Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Dette kan faktisk være fake. Batteri ikonet er kanskje fra http://www.cyanogenmod.com/ Hvorfor det? Mannen bak Cyanogenmod er jo ansatt av Samsung nå? Når det ordet "kan" brukes "kan" det slå begge veier. Det jeg skriver kan være feil, men kan være riktig også. Det finnes lignende themes fra før. Altså det er laget Honeycomb tema til Android 2.3 Vi får se hva de bringer til slutt :-) Lenke til kommentar
bo0ze Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Det du skriver kan ikke være feil. Du bruker jo ordet "kan", da er jo utsagnet ditt riktig uansett om videoen viser en fake eller ekte Galaxy Nexus. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Synes slett ikke det ser dumt ut. Regner også med nexus-serien fortsetter med NFC-støtte, og at alt av sikkerhetsfunksjoner for fremtidige betalingsløsnigner og blant annet google wallet er på plass. LTE? I så fall blir det endelig på tide å bytte ut min N1 Spørs bare når den kommer til fastlands-europa, eller om man må finne en måte å importere den på for å få den til julegave fra meg til meg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Oppdatert: Iføge slashgear.com har Samsung nå utsatt lanseringsdatoen for den nye telefonen. Jævlig typisk. Trenger ny telefon, og har ventet på denne i det som føles som evigheter. Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Skulle likt å sett mer av selve telefonen. På meg ser det ikke ut som den har 4,65" skjerm eller har metallramma som er vist på bildet fra teaseren. Mulig dette er en prototyp av en annen modell? Ser nesten mest ut som en variant av Nexus S med softwareknapper. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Oppdatert: Iføge slashgear.com har Samsung nå utsatt lanseringsdatoen for den nye telefonen. Jævlig typisk. Trenger ny telefon, og har ventet på denne i det som føles som evigheter. De har utsatt annonseringsdatoen for telefonen og ikke lanseringsdatoen. Dette grunnet Steve Jobs sin død ifølge talspersoner fra Samsung og Google (en link). Blir nok annonsert på en av de neste primtall-datoene. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Mulig det er bakgrunnen de bruker som gjør det, men synest ikke dette ser bra ut i det heletatt. Og når det kommer til respons så ser det jo ut som ett lite mareritt. Hvor konkret tenkte du på det med respons? Kunne ikke se noen særlig treghet i oppdatering fra telefonens side? AtW Tuller du? Fra ca 0.45 og utover sitter han jo og trykker og trykker og trykker uten av det skjer noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg