Re-Offender Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Holder på å bygge om min 4år gamle Vapochill fra socket370 til P4. Kunne sikkert ha kjøpt et ferdig sett, men synes det er litt for drøyt å betale nærmere 300kr. for to bolter og litt cellegummi :o Så fikset det selv: ..ble sånn cirka 10kr i deler + litt jobbing Nå gjenstår det bare å bygge om Chilli-controlen, har den gamle typen: ..som ikke har display og må konfigureres ved hjelp av jumpere. Problemet er at denne ikke støtter de høye temperaturene som P4 utvikler. Men ved å kjøre en extra motstand i serie med pt100 føleren håper jeg å komme i mål.. jobber fremdeles med dette Temp i kjernen lå på +68C med intel-kjøler ved flere timer Prime95, med min gamle Vapo ligger den nå ved max +26C Idle temp = -1C Alle temp er ved 3,3GHz og 1,7volt (P4 2,4C) Lenke til kommentar
simes Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Slett ikke verst. Jeg hadde for min del vært redd for dårlig isolering og kondens hvis jeg hadde gjort det selv, men det er nå meg. Har ikke vapo selv uansett men men. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå