Gå til innhold

BK:utsikt


Anbefalte innlegg

Har etter over 10 års pause fra fotograferingen begynt å ta litt bilder igjen(tatt litt sånn feriebilder da).

 

Her er to eksempler på hva jeg får til nå,men mener bildene har en del feil,både eksponering og fokus er jeg ikke helt fornøyd med.

 

Vet det er en del eksperter her,hva er feil med disse bildene(store bilder)?

Endret av sykkeliten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1:

Flott utsikt, men komposisjonen manglar litt. Eg saknar noko i forgunnen. Kanskje meir av dei steinane nede til venstre? Utover det, så er ikkje dette bilete særleg interessant. Motivet manglar det "lille ekstra" som gjer eit heilt middelmådig bilete til noko veldig godt. Pass på at horisonen er bein (det er den ikkje her).

 

2:

Horisonen må vera bein, dette funkar ikkje her i det heile, etter mi meining. Eg ville ha plassert fuglen i eit 1/3-punkt oppe til venstre, slik at den har litt rom å "fly inn i". Du har i tillegg litt støv på sensoren din (sjå oppe til venstre). Har du gjort noko med fuglen? Eg skjønar ikkje at den er så svart. Måker er kvite/gråe, og burde ha reflektert meir lys enn fjella i bakgrunnen som fakisk har litt detaljar.

Lenke til kommentar

Flott utsikt, men komposisjonen manglar litt. Eg saknar noko i forgunnen. Kanskje meir av dei steinane nede til venstre? Utover det, så er ikkje dette bilete særleg interessant. Motivet manglar det "lille ekstra" som gjer eit heilt middelmådig bilete til noko veldig godt. Pass på at horisonen er bein (det er den ikkje her).

 

2

Endret av sykkeliten
Lenke til kommentar

Det ser ut til at du har et godt utgangspunkt.

 

Bildet med måken/fglen hadde nok fungert med rett horisånt og litt lysere mellomtoner. Noe støv på sensoren har du nok der ja men det kan alltid ordnet.

 

 

Stå på, hvis du ikke har tatt bilder siden du drev med film så er dette et godt ugangspunkt mener jeg. Ser mye her

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siste bilete:

 

Du har plass for karen å "fera inn i". Det er stort sett alltid betre at ein person eller noko som beveger seg går inn i bilete, og ikkje ut av det. Det er bra. Området bak personen blir liksom lite interessant, for han er på veg bort frå det. Kunne kanskje ha beskjært litt.

 

Du har inkludert litt forgrunn her, som er bra. Eg kunne godt tenkt meg litt meir. Det du kunne gjort, var å senka kameraet litt. Stå på kne i staden for å stå oppreist som vanleg. Å endra perspektivet er ein veldig (veldig) enkel måte å gjera ting litt meir interessant på. Å ha god forgrunn gjer at du verkeleg får ei djupnakjensle (dybdefølelse ;) ) i biletet. Dette fungerer best med vidvinkelobjektiv.

 

Horisonten din er skjeiv her også ;) Det er ein av dei tinga me berre må fiksa i redigeringsprogram dersom den ikkje er bein ut av kameraet. Heilt nødvendig (inga reglar utan unntak, sjølvsagt, men rett horisonten). Eg ville ha beskjært vekk områda bak personen, samt litt over personen (for å bevara formatet, og ikkje enda opp meg noko kvadratisk utsnitt).

 

Eg tilrår deg å melda deg inn i www.thephotoforum.com. Her postar du for kommentarar og kritikk. Mykje meir aktivt enn her, og særs mange erfaringsrike personar. I tillegg er det eit mentoropplegg der. Erfarne medlem skriv seg opp som mentorar. Dei har kanskje 1-3 "elevar". Du tar eit bilete, sender til mentor og får skikkeleg god konstruktiv kritikk. Du treng ikkje føla behov for å ta bilete. Du berre sender når du har eit du vil ha kritikk på, og dei kjem med kritikk. Sjølvsagt, dei ynskjer jo engasjerte "elevar" som er villige til å læra og er i stand til å ta i mot kommentarar som kanskje kan verka negative. Men skal ein læra må ein takla det. Den sida er eit godt supplement til akam.no.

 

Eg håpar ikkje du har noko i mot det, men eg tok meg fridomen til å redigera pittelittegrann :)

 

_DSC2665edit-1.jpg

 

Ein anna fin ting med komposisjonen her er at strandlinja fører rett til vindsurfaren :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...