MrAvionics Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Hei. Tiden er kommet for at jeg skal klippe meg. Som regel er det en i familien som klipper meg men det er det ikke lengre, derfor trenger jeg å gå til frisør. Men problemet er at jeg ikke vet hva jeg skal si til frisøren når jeg kommer der, vet ikke hvilken sveis jeg skal ha... Noen tips hva jeg skal si ? Og tips til gode frisører som ikke koster overdrevent mye i olso/lillestrøm ? Er student om det har noe å si... Hva er en god pris ? Mulig jeg klipper meg i dag på Sørlandet også... Får se. Endret 7. oktober 2011 av ÜberTec Lenke til kommentar
Hello Nasty Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Bare gå til frisøren og si du vl ha det kort, men at de må "style" det litt. Funker fett, det. De har jo peiling på hva de driver med og de klipper jo deg en frisyre etter hodefasongen din osv Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 1. Finn et bilde. 2. Vis det. Lenke til kommentar
leorat Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Bare spør om en kul frisyre, og sett noen begrensninger hvis du har det! Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Jævlig mange som går med hanekam for tiden, du kan trygt gjøre det uten å fremstå som en punker. Spesielt om den er litt bred så den grenser mot undercut. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Bare spør om en kul frisyre, og sett noen begrensninger hvis du har det! Da ender man vel opp med sidecuts... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Ikke om det er en av begrensningene. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Hehe, takk for svar. Var hos en frisør nå som har godt rykte og han klippet bare og ble ikke så verst. Lenke til kommentar
leorat Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Da ender man vel opp med sidecuts... Hvis det ikke er ønskelig, så skrev jeg vel at da setter du dine egne begrensninger. Lenke til kommentar
noobeknife Skrevet 11. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2011 Jævlig mange som går med hanekam for tiden, du kan trygt gjøre det uten å fremstå som en punker. Spesielt om den er litt bred så den grenser mot undercut. Jeg går med mohawk, grunner er fordi jeg skulle klippe meg på fest engang og det ble kult billig klipp når noen bare tar maskina og en saks! Anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå