ethomassen Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg er havren Bildet er fjernet. Beskrivelse: En liten havreåker i min hage,så nå har jeg nok til et julenek. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Per Solberg Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Ett "rett på bilde" som mangler dybde og komposisjon. Antageligvis ett bilde som sier deg noe og kan gjøre nytten i albumet. Men som foto som sådann faller det igjennom. Ett forslag til ett bedre bilde (i mine øyne) er at du går nærmere og fanger inn noen få strå og lar resten stå som en difus bakgrunn. Dette er kun min personlige mening og håper det mottas positivt. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Greit nok som dokubilde! Fikser vel noen nek av dette ja! 3'er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg