Tove Iren Torland Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Kjøttmeis Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Synes dette ble veldig bra uansett jeg! Likte spesielt godt den greina med bøyen oppover og inn i hjørnet der oppe! 4'er ! Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Dette var jo bra. Kjøttmeisen er den vanskligste å få konturer i hele fjørdrakten synes jeg. Med den blenderen og fokus på øyet er det ikke mye annet som blir skarpt. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Skarpt og kjempefint, øye var bra, likeså fjærdrakten. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Synes dette ble bra Tove, kjøttmeisen er ikke den letteste å få frem strukturen i fjærdrakta på, så du skal være godt fornøyd med denne. God komp. Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Skarpt og fint, med fin komp. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Veldig bra dette Lenke til kommentar
Frode Langdalen Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Hei. Et skarpt bilde av kjøttmeisen der jeg synes du har fått frem fine detaljer i fjærdrakta, jeg ville ha snitta bildet slik at sittepinnen ikke går rett ut i høyre hjørne, men det er meg. Flott lys og fine farger på den fine mosegrodde kvisten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg