lpdevold Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Vi har testet EAs nye rollespillsatsing. Les hele saken Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Bra skrevet sniktitt! Er alltid positiv til nye rollespill-konsepter, selv om de ikke har den råeste grafikkmotoren eller den mest unike historien ever. Noen av mine beste rollespill-opplevelser finnes tross alt blant det som blant anmeldere ofte anses å være befengt av klisjéoverfylt middelmådighet, slik som Gothic-universet til dømes. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Du burde nevne at Robert Salvatore har skapt verden og historien i spillet!!!! Og den som nå kommer med "hvem er det?" burde skytes... Eller så burde du bare dra hjem og lese the legend of drizzt... alle 13 bøkene Du møter til og med "companions of the hall" i baldurs gate!!! Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 At spillet åpner som det gjør, med en hukommelsesløs hovedperson oppå en likhaug, synes svært passende i lys av dette. En skulle nesten forvente at en pratsom hodeskalle kom svevende inn i neste øyeblikk. Tenker nok ikke det er mange andre likheter! Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 At spillet åpner som det gjør, med en hukommelsesløs hovedperson oppå en likhaug, synes svært passende i lys av dette. En skulle nesten forvente at en pratsom hodeskalle kom svevende inn i neste øyeblikk. Tenker nok ikke det er mange andre likheter! Blir nok ingen likheter til det spillet den pratsomme hodeskallen ble kopiert fra heller! Dermed blir det nok ikke mye å skryte av dette........ Definisjon av RPG i 2011: Fetch quests, fantasy setting og Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Litt mye sutring her. Det er da vitterlig mer til spillet enn God of War med alver og fetchquests. Forklar hva rollespill fra 90-tallet har som dette mangler. Ta med i beregningen at spill blir mer strømlinjeformet for å treffe flere kjøpere. 1 Lenke til kommentar
needless Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Det jeg har sett av combat fra dette spillet er fantastisk. Lenke til kommentar
Torsdag Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Forklar hva rollespill fra 90-tallet har som dette mangler. Ta med i beregningen at spill blir mer strømlinjeformet for å treffe flere kjøpere. Et godt grafisk interface iallefall? KoA:R bærer virkelig preg av hvor elendig man kan lage GUI / menyer til konsollspill. Får nesten ikke lyst til å kjøpe det kun pga. av det. Forøvrig ser KoA:R ut som en fable på speed i action sekvensene. Tipper dette flopper ganske hardt hvis man skal sammenligne med feks. Skyrim. Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Psykiske vakter? Psychic oversetjast til synsk på norsk, eg får følelsen av at det var det ordet anmeldaren leita etter. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Litt mye sutring her. Det er da vitterlig mer til spillet enn God of War med alver og fetchquests. Forklar hva rollespill fra 90-tallet har som dette mangler. Ta med i beregningen at spill blir mer strømlinjeformet for å treffe flere kjøpere. Sutring? Kan du forklare hvorfor folk skal ta imot alle "nye" RPG-spill som kommer som ei haglskur i lett motvind mot oss flere ganger for året med åpne armer..? Det er så mange RPG-spill der ute nå at det er LOV å være skeptisk, spesielt når det er selveste (melkekua) EA som står bak. Edit: Jeg glemte å nevne at jeg skal teste spillet før JEG uttaler meg om spillet, men vi får se om det skjer. Har nok med LoTRO: RoI for tida :-) Endret 7. oktober 2011 av XanderZ Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) LONDON (Gamer.no): Å lansere en ny serie i dagens spillmarked er en olympisk styrkeprøve som er få forunt å makte. Markedet er oversvømt. Det er så mange spill og så mange univers der ute at vi instinktivt trekker mot det kjente og etablerte. Gamle serier fra åtti- og nittitallet graves opp og bygges om til det ugjenkjennelige, rett og slett fordi det ikke er verdt bryet å skulle hamre inn noen nye navn eller konsepter i teflonhjernene våre. Dette kjenner jeg meg virkelig ikke igjen i. Hilsen Torleif Endret 9. oktober 2011 av Torleif. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå