Harald Gjerholm Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Takk for i år Bildet er fjernet. Beskrivelse: Disse krabatene har skaffet meg nye problemer i sommer. Ikke lett for en skrøpelig kropp å få has på der de farer rundt. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
karoald Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Men du har no klart det da-bra dette Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Fin makro dette og fokus på rette sted, med så stor blender blir jo dybdeskarpeten liten. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Ikke så lett å få fanget disse nei! Her fikk du god øyekontakt iallefall! Et bra treff synes jeg! 4'er for denne! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Synes dette ble veldig bra med godt fokusteff på øyet, og det er viktig spør du meg. Bra Harald! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg