Januar333 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Har fått noe fryktelig lagg spikes i enkelte spill som rage og gta 4, litt usikker på når dette startet, men inbiller meg at det har en sammenheng med installasjon av en ssd disk. Kan det å deaktivere superfetch skape slik lagging(har spillene instalert på en tradisjonell hd)? Det lagger kun under kjappe bevegelser og enkelte ganger kan man høre at disken knatrer litt. spill som battlefield, bring og css fungerer bra. 2600k 6950 crossfire crucial m4 2 samsung 500gb raid 0 edit, enable superfetch gjorde ingen forskjell. Endret 7. oktober 2011 av freddy85 Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Rage og ATI er så som så akkuratt nå. Lasta ned siste preview driver for rage? Lagt in patchen som akkuratt kom til rage? Sjekket om det finnes firmware update til ssd disken din? Jeg spiller alt fra en eegn HD med opsettet du ser under, opplever ikke lag spikes. På GTA IV så har jeg opplevd lag spikes, men kun om man setter view distance veldig langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå