prob Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 hei. har ett problem med at jeg som har telenor, mobilen er LG optimus x2 og den jeg prøver og ringe har netcom ( mobilen motorola). slik virker det med meg: jeg ringer, så er det stille en liten stund, så kommer det ett pip, og der etter så står der på skjermen min (avbrutt samtale). med henne så berre ringer tlf hennes men ho klare ikke og ta den på ett vis, mobilen blir heilt låst. ho klarer og ringe meg, men jeg klarer ikke og ringe henne. jeg klarer og ringe alle andre uten om ho. dette startet for noen uker siden jeg har ringt telenor om det var noe problem med mitt abonnoment, men det såg heilt fint ut. har også tatt ut batteriet og fått nytt sim kort. ho har tatt ut batteriet. har derre noen tips? noen som har hatt samme probleme? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ehm , be hu sette in batteriet igjen ? neida , Jeg har hørt problemet før men fikk aldri vite noen løsning , Prøvd med en annen telefon ? om hun har en gammel liggende ? og har noen andre prøvd og ringe henne ? trur det er telfonen henens det er noe feil med Lenke til kommentar
prob Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 hehe glømte og skrive at batteriet vart såtte på plass.. andre kan ringe henne og jeg kan sende sms og ho får dem. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Se om dama di har sperret for innkommende samtaler i OSet. Lenke til kommentar
prob Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 hva betyr OSet? Se om dama di har sperret for innkommende samtaler i OSet. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 hva betyr OSet? Se om dama di har sperret for innkommende samtaler i OSet. operativsystemet Lenke til kommentar
prob Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 men vist det er slik at ho har sperret meg, skal ho då klare og ringe meg? går det and og sperre bare ett nummer? (får ikke sjekket om ho har sperret innkommende anrop akkurat no) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå