Gjest medlem-211409 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hei! Dette er nok et ofte stilt spørsmål, men jeg har lest så mye forskjellig. Så spør her og håper på å få et godt svar. Min tante skal til USA snart og jeg tenkte da å be hun om å kjøpe iphone 3gs eller 4. Da ulåst (det samme som uten abonnement(?)), siden det nå er mulig for disse modellene. Er det så enkelt at jeg bare putter inn sim-kortet mitt når jeg får iPhonen og begynner å bruke den? Eller er det noen flere sperrer for å bruke den i Norge? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Så lenge du (tanten din) kjøper GSM-versjonen, skal det gå helt fint. Lenke til kommentar
isergodt Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 bare lurte, er det bare å gå inn i en eplebutikk og kjøpe ulåst, eller er de vrange på abb og sånt? tenkte på den nye utg. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Det står nå på Apple Store (nettsiden) at de selger den uten abonnement, så det burde ikke være noe problem. Lenke til kommentar
isergodt Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Det står nå på Apple Store (nettsiden) at de selger den uten abonnement, så det burde ikke være noe problem. takk for svar! hadde ikke sett det, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå