baseyub Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg prøver å fyre av min speedlight 580ex med en interfit flash transmitter. Den skal bruke ir og jeg setter blitzen på slave, men ingenting skjer. Noen som vet hvilke innstillinger jeg må ha blitzen på for at den skal kunne brukes? Legger ved en link så dere ser denne interfit : http://www.adorama.com/PAIIRT.html?utm_term=Other&utm_medium=Affiliate&utm_campaign=Other&utm_source=rflaid63799 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 På min 430exII holder jeg knappen helt til høyre inne i noen sek for å sette den til slave. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Tror du skal lese bruksanvisningen til senderen. Du er sikker på at de er kompatible? Står blitsen i manuell eller TTL? Godt mulig den skal stå i manuell. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Om den er kompatibel med blitsen, så er det nok manuell den skal stå på. Du må også vinkle mottageren på blitsen slik at den plukker opp signalet. Personlig ville jeg bare plukket opp en Cactus v5 om du har tenkt å bruke blitsen av kameraet ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå