andreyy Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Heia. Er da på tide med en ny pc, jeg har egentlig veldig lyst på en skikkelig bærbar, men dette koster døden, så jeg får vel bare nøye meg med en stasjonær. Den skal brukes til en del spill, men ikke no serriøs gaming, bare for å spille spillet å ha det gøy. Pcn skal og brukes til litt skolearbeid samtidig som den skal brukes til musikk, film og gjerne litt animasjon og bilderedigering. Budsjettet er da mellom 8-10k. Vil gjerne bygge den selv, alså, sette sammen delene . Hjelp meg anyone? -Andreyy Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Trenger du OS, mus, tastatur, skjerm ect eller bare maskina? Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) glemte å spesifisere det ja.. jeg trenger iallefall skjerm og mus og helst OS men det er ikke så stress. Endret 6. oktober 2011 av andreyy Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Kan fikse et oppsett senere i kveld når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 http://www.prisjakt.no/product_list.php?do=lista&k=980 Satt sammen noe raskt her med SSD, 8GB RAM, brukbart skjermkort og en veldig god skjerm. OS er ikke lagt i... Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) har vært litt optatt så sent svar. Tusen takk hvaslags kabinett, kan jeg ha med det der? EDIT: ja her ser jo den småstressa meg att du har ett kabinett innider, er det bare midtower som funker? Endret 12. oktober 2011 av andreyy Lenke til kommentar
thaugrud Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Kabinett er jo mye smak og behag. Du har mange å velge i så slå deg løs. Vil ikke si du har bruk for High-tower ettersom du ikke har tenkt på vannkjøling eller har så store komponenter, men er jo mange fine med-tower kabinett. Eller tenkte du mer mikro-tower? Her har du to jeg liker veldig godt: Fractal Design Define R3 (finnes i flere farger) Corsair Obsidian 650D Ser også du har tenkt å redigere film/bilder osv. Da hadde sikkert ikke 2600k gjort noe heller isteden for 2500k. Koster dog litt mer. Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 jeg liker da kabinett med mye dill... det skal jeg ærlig inrømme.. større jo bedre gjelder der, men jeg gidder ikke sløse penger på ett high tower om det ikke er nødvendig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå