Atmosphere Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Har 6 fag: - Termodynamikk (møter ikke) - Matte 3 vektor kalkulus (møter ikke) - Data (møter ikke) - Boreteknologi (har droppet innom av og til nå før eksamen) - Reservoarteknikk (møter) - Sedimentologi (møter) Boreteknologi kolliderer med reservoar, ellers hadde jeg møtt i det også (det er ganske gøy). Termodynamikk, matte og data er ganske standard fag, hvor man bruker store amerikanske læreverk. Klarer man å jobbe med pensum i disse fagene, har man ingen utbytte av å møte opp. De tre nederste fagene har litt mer løst pensum, en del laboratorieøvinger og rapporter som skal leveres, i tillegg til obligatorisk oppmøte en gang i blant. Lenke til kommentar
Jockstrap Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Har 6 fag: - Termodynamikk (møter ikke) - Matte 3 vektor kalkulus (møter ikke) - Data (møter ikke) - Boreteknologi (har droppet innom av og til nå før eksamen) - Reservoarteknikk (møter) - Sedimentologi (møter) Boreteknologi kolliderer med reservoar, ellers hadde jeg møtt i det også (det er ganske gøy). Termodynamikk, matte og data er ganske standard fag, hvor man bruker store amerikanske læreverk. Klarer man å jobbe med pensum i disse fagene, har man ingen utbytte av å møte opp. De tre nederste fagene har litt mer løst pensum, en del laboratorieøvinger og rapporter som skal leveres, i tillegg til obligatorisk oppmøte en gang i blant. Du skal ha creds for å holde deg så positiv med så mye å gjøre! Møter ikke i 2 av 4 fag selv, prioriterer de jeg føler jeg har mest utbytte av forelesningene i og synes er mest interessante. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå