BOZZ55 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 hei jeg lurere på om noen har noen tips til gaming headset til ps3. og takk for svarene på forhond Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 hei jeg lurere på om noen har noen tips til gaming headset til ps3. og takk for svarene på forhond Sjekk ut Sony sitt nye Ps3-headsett HER Lenke til kommentar
BOZZ55 Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 hvet du om det trenger bluetooth. for trenger et headset som ikke støter bluetooth på grunn av at jeg skal bruke den til pc min. og ps3 min og pc støtter ikke bluetooth. Lenke til kommentar
BOZZ55 Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) hei noen som har hørt om dette headsete Creative Draco HS-850 vudere og kjøpe meg det linken er http://www.elkjop.no/product/data/andre-dataprodukter/hodetelefoner/CTHSDRACO/creative-draco-hs-850-headset og bruker den kalbel eller er den trøløst . takk for svarene Endret 9. oktober 2011 av BOZZ55 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå