Gå til innhold

[Samsung Galaxy S2] Etter oppgradering til 2.3.4 er det blanding av norsk og engelsk på telefonen. Mailklienten mangler synkroniseringsintervall.

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg kjøpte meg en Galaxy S2 for et par uker siden og er "fornøyd" med kjøpet.

Men den har et par irriterende bugs som jeg blir gal av.

Håpet at noen her hadde et svar eller to å gi meg.

Først lurer jeg på hva den nyeste Firmwaren er? 2.3.7 sier wiki, 2.3.5 sier noen andre, 2.3.4 sier Kies.

(Jeg har da 2.3.4)

Jeg oppdaterte til 2.3.4 i går. Når mobilen startet seg opp etter oppdatering var språket satt til Engelsk. Jeg satte det tilbake til Norsk. Nå har jeg da menyer i både Engelsk og Norsk. De fleste "ikonene" er på Norsk, men feks Kalender heter "Calendar". Inne i email appene står det sist jeg mottok en mail var feks "monday", "lørdag", "one week ago" - Altså begge språk.

noen som har et svar? Har prøvd å bytte til Engelsk, restarte og sette tilbake til Norsk.

Snakket med et par venner som bor i andre land ang synkronisering på Galaxy s2.

Jeg savnet muligheten til å velge hvor Ofte mailen skal lete etter ny mail, som på feks iPhone.

De sa denne funksjonen finnes. De fortalte hvor den skal ligge. Altså under "Account settings -> email frequency". Denne har jeg da ikke.

Det nærmeste jeg har til oppdatering av mail er "trafikk tid", som da sier at mailen skal lete etter oppdateringer mellom feks 08.00 og 23.00.

Noen som har hørt om dette?

Det er de to problemene som irriterer meg akkurat nå.

Om noen har et svar, hadde det vært kjempe flott.

Siden dette er en ganske så herlig mobil, men disse feilene ødelegger utrolig mye for min opplevelse.

Sliter noen forresten med at telefonen blir ekstremt varm når man feks spiller?

Min blir ganske så varm rundt kameraet og det hender seg at applikasjonen \ spillet fryser helt opp.

Takk for alle svar!

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en funksjon som gjør at du kan stille telefonen tilbake til "fabrikk innstillinger"

Dette vil løse det første problemet, men er usikker på om det vil løse det andre problemet ditt.

Niks. Det hjalp ikke :(

Jeg nullstilte instillingene , slettet da ikke musikk osv, da jeg ikke så poenget med dette.

Lenke til kommentar

Ang mail så anbefaler jeg heller å laste ned K9 som er en gratis, og ikke minst mye bedre

mailapplikasjon enn den som følger med telefonen.

Når det gjelder språket så mener jeg å huske at Samsung Norge skrev noe om dette på veggen sin på facebook når 2.3.4 kom, og sa at de jobbet med å finne ut av det.

Endret av eik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...