nOize Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) hey, fikk meg nytt skjermkort og ny skjerm i går og har ett lite problem jeg trenger hjelp med. det kommer ikke bilde på noen av skjermene, har resatt bios, sjekket att kortet er skikkelig i, det går om jeg bruker det interne.. hva tror dere problemet er? gfx: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=623768 skjermer: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=477710 2x bruker 1 hdmi kabel og en vanlig skjermkabel. vil legge til att det kom noen ekstra "pip" når pcen startes kommer også "no signal" på begge skjermene Endret 6. oktober 2011 av nOize Lenke til kommentar
nOize Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 meget mulig, har 550w vet ikke om det er nokk? Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 For lite strøm er en ting, men en annen ting er denne: Kjøpte et hovedkort med skjermkort integret, i tillegg til et "ikke instegrert". Når jeg for første gang skulle starte PCen, fikk jeg ikke noe bilde. Rimelig panikk da. Prøvde da å flytte skjermkabelen over til det innebygde. Da virka det! Søkte deretter litt rundt på forumet etter løsninger på dette problemet. Tilslutt fant jeg måten; Kontrollpanel> System og sikkerhet> System> Enhetsbehandling> Skjermadaptere. Der høyreklikket jeg på det innebygde, og trykket "deaktiver". Når jeg da deaktiverte det innebygde, startet det eksterne å fungere. Prøv dette. Kan jo løse problemet ditt? Anbefaler å også prøve med en skjerm først, før du prøver det jeg over her har nevnt. Sjekk også at alle strømkabler er ordentlig i skjermkortet! Lykke til! Lenke til kommentar
nOize Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 hei igjen, samme dagen som jeg lagde denne posten fikk jeg skjermene til å responde og alt var bra.. siden har jeg fått problemer ett par ganger når pcen har vært avslått i en god stund, da vil ikke skjermene responde igjen og jeg må inn i pcen og rote med skjermkortet (ta det ut og inn etc.) det jeg ikke forstår er hvorfor det skal virke noen ganger og andre ikke.. noen som har noen andre ideer? prøvde det NeBlix anbefalte uten hell. håper på svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå