Andreas:) Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Hei, jeg skal selge min gamle PS3 med 8 spill. HDMI på konsollen virker ikke som den skal, så man må bruke komponenter. Spill: Red dead redemption skate 2 skate 3 mirror's edge castlevania GTAIV - har vært noen problemer med dette spillet lost planet mercenaries 2 - har vært noen problemer med dette spillet lol, glemte visst å skrive spørsmålet mitt : ) Hvor mye tror dere den er verdt ? Endret 6. oktober 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Burde vel kunne få rundt 800kr for maskinen, og rundt 50-100kr pr spill utenom Eller du kan bytte den i en xbox360 med meg Endret 6. oktober 2011 av cossiemk1 Lenke til kommentar
igxx Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 hvis du selger alt i lag, så kanskje 1,2 - 1,4 tusen. (hvis du er heldig) Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Kjøp/salg/bytte er til informasjon ikke tillatt på forumet. Trådstarter reddet seg inn ved å spørre om forventet pris i siste liten. De to første postene er slått sammen, og emnetittel er endret til å gjenspeile spørsmålet om pris. Vær klar over at salgsannonser slettes uten varsel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå