Mikr89 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Hei. Har en htc sensation og lurte på om noen vet om en bra app som gjør at jeg kan bruke volum knappene som play/puse, next back og volum kontroll, hadde ett sån programm til iphone og lurte på om noe lignende finnes til android? Takker for alle svar. Endret 6. oktober 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Veloz Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Standard Musikk app for HTC har disse funksjonene.. Hvis ikke skal jeg mene at Spotify også har disse funksjonene. Håper det var dette du mente, hvis ikke må du forklare annerledes Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Mener å kun bruke de fysiske volum knappene nå da alltå, å dt har jeg ikke fått til å funke. Andre som kan komme med noen innspill, så lei av å måtte ta mobilen opp fra lommen hver gang jeg skal play/pause spole eller bytte sang. Håper jeg gjorde meg bedre forstått denne gangen da dette er min første android mobil og er ikke kjennt me appene. Takk for svar;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå