Andreas:) Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hei, en venn av meg vil kjøpe min ps2 slim med 14 spill for 600 kroner. Er dette en god deal. Jeg vil gjerne få mere penger for den. Hvor mye tror dere den er verdt? Spillene: (tror det ligger noen flere på loftet) Medal of honor: Vanguard need for speed: underground Splinter cell ssx3 midnightclub dub edition remix burnout 3 madagaskar spiderman eoe: eve of extinction sx superstar getting up tony hawks: proving ground tony hawks: underground 2 tony hawks: underground Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg synes det er en grei pris. Ville ikke betalt mer for den ihvertfall, men samtidig kan man nesten ikke gå lavere med tanke på alle spillene. Men det begynner å bli gammelt så tror nok ikke du kan ta noe særlig mer for det, men du kan jo prøve deg på 1k eller noe å se hva han sier da ? Lenke til kommentar
Andreas:) Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Tekk for tilbake meldingen Jeg valgte og selge den for 600 ettersom at kjøper allered hadde en annen selger. (dette kan være bløff) Men når man ser det på en annen side, ps2en har lagt inne i ett skap i over 2 år nå, og jeg driter egentlig i den. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Fettern min solgte ps2 med ca 25 spill for 500kr fordi han var lei den... 600kr syns jeg er en grei pris i hvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå