dahuff Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Hei. Jeg jobber med ett nettsted og lurer på hva jeg bør prioritere mellom å teste nettside for iPad eller Android 3 (Samsung Galaxy Tab eller tilsv.)? Er det store forskjeller på hvordan disse viser nettsider tilpasset mobil og spesielt html5-sider? Bør jeg ha begge to eller er plattformene såpass like at html5 "apps" fungerer så bra på begge at jeg klarer meg ett nettbrett? Forhånd takk, er helt blank på hvordan nettbrettene fungerer på nett. Endret 6. oktober 2011 av dahuff Lenke til kommentar
worseisworser Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Det skal være mulig å kjøre Android under VirtualBox e.l.. M.t.p. Apple vet jeg ikke. Endret 8. oktober 2011 av worseisworser Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Ettersom både nettleseren på iOS og på Android er basert på Webkit, vil jeg tro de oppfører seg relativt likt. Uansett er Android og iOS begge såpass store at det ville være dumt å bare teste på en av plattformene. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Android SDK kan emulere det meste. Litt laggy med Android > 3, men prøv det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå