Chronilus Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Lurte på om noen kunne komme med noen anbefalinger på gaming headsett til PC med mikorofon, helst med skikkelig surround lyd, lignende Earforce X41 Turtlebeach. Trenger ikke å være trådløs. Jeg har X41 som jeg bruker til Xboxen og vet at den kan brukes til PC'en og men da vil jeg ikke ha noen mikrofon som fungerer ettersom mikrofonen til X41 fungerer kun til Xbox. Lurte litt på om jeg skulle kjøpe Earforce Z2 fra Turtlebeach men tenkte jeg skulle spørre litt rundt om noen har noe bedre forslag. En nødvendighet er at øreklokkene må ikke klemme på ørene, får veldig vondt i ørene etter kun en halvtime av hodetelefoner som "sitter" på ørene. Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 eg har dette g930 http://alatest.no/anmeldelser/headset/logitech-gaming-headset-g930/po3-114930963,128/ eg er superfornøyd det er tråløst og eg synest det er helt knall vill aldri tilbake til tråd nå er rå lyd i spill hører lyder fra alle kanter ok kan lett høre hvor lydene kommer fra:) Er en knapp på siden så en kan switche mellom Dobly digiatl surround til gaming eller vanlig stereo for musikk Eg er ivertfall veldig førnøyd og kan anbefale Lenke til kommentar
Chronilus Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 den der så jo direkte snaxy ut men lurer på om jeg heller skal gå for en med kabel ettersom jeg er blitt litt smålei av å lade opp batterier til trådløse og at batteriene går tomme midt i ett game. Sitter jo ved pcen når jeg spiller uansett så trenger strengt tatt ikke trådløs. Kanskje G35 er noe å vudere? virker som det er mer eller mindre samme headsettet men med kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå