cenenzo Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 http://image.rakuten.co.jp/10keiya/cabinet/tukurikomi4/t95452_08.jpg noen som vet hvor mye det koster sånn ca å sende denne pakken som postoppkrav? skal sende denne boksen, med klokke inni, hvor mye vil det koste? og jeg skal sende det som post oppkrav, sånn at han som henter, må betale før han får pakken,hvordan får jeg penga? http://www.posten.no/produkter-og-tjenester/pakker/smartpost-esker er denne boksen her med postoppkrav? Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Du får pengene inn på din bankkonto. På posten.no finner du ut hvor mye portotillegg det er for postoppkrav, tror det er rundt 80 kr eller noe, som kommer i tillegg til vanlig porto. Lenke til kommentar
kalden Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg tror du må sende pakken som Norgespakke for å benytte deg av oppkrav. Norgespakke er 160 u/oppkrav, med oppkrav er den den rundt 220-230. Lenke til kommentar
sindredl Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Tror det stemmer det kalden sier. Les mer her. Står at man kan poste opptil 10kg for Kr. 231,- Det jeg lurer på da, er om man pakker inn varen selv under slik Norgespakke postoppkrav, eller om posten gjør det. Regner med at man gjør det selv, men tenkte å høre her. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Posten i våre dager gjør veldig lite. Om du spurte dem pent om de vile pakke den inn for deg, tror jeg at de bare ville se dumt på deg og gå sin vei. Vi kundene har ikke vært bortskjemt med sørvis på Posten de siste ti-15 årene. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Husk bare på hvis man sener med postoppkrav, og pakken ikke blir hentet må man størst sansynlig betale selv. Er kanskje ikke rettferdig, men det er slik det er, så ville nok heller ha foretrokket finn betalingsgaranti eller forhåndbetaling/delebetaling f.eks av fraktutgiften bare for å slippe det tapet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå