Karl-Ivar Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Tiger Bildet er fjernet. Beskrivelse: En stilig pus foreviget i sommer i Østersund i Sverige. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Grei dokubilde! Kunne gjerne sett mer av Esso-tigeren og kanskje litt skarpere...! 3'er herfra! Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Synes det er en del smårusk her som trekker ned, selv om det alltid er fint å se sånne katter. Det jeg kunne ønsket meg mest var at alt av ører og værhår var med i bildet, deretter at fokus kunne vært plassert slik at det dekket mer av ansiktet og det nærmeste øyet og ikke bare det borteste øyet og på pelsen utenfor der igjen. Nettingen synes jeg er grei, men ville klonet over den gule blomsten og noen lyse flekker på bakken som trekker oppmerksomhet. Det ble altså noen tips på hva som kunne vært gjort under fotograferingen og hva som kan gjøres etterpå, selv om jeg nok tror du allerede vet dette fra før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg