Gisle Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Jasså, du kunne ikke dy deg? Du måtte bare se hvilken IDIOT som spør om noe slikt? Vel for meg ser det ut til at det er bare 2 typer her inne på Forumet! Pro-Intel og Pro-AMD-folk! Vel, kansje vi kunne diskutere litt utenom det nå? Hva med Cyrix? Er det noen som selger denne prosessoren i dag? Hvilke hastigheter og Socket leverer dem? Er den bedre enn Celeron? Hva er prisen? Noen? Lenke til kommentar
janeigil Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Cyrix er kjøpt opp av Via Inc., som har videreført prossesoren. Den siste utgaven heter C3, og finnes på lager hos PSData. Koster i underkant av 600.- for 866Mhz. Har litt dårlig ytelse i forhold til Intel og AMD, men er aå kjølig at den kan kjøres uten vifte for de som ikke liker støy. Se mer på: http://www.viatech.com/en/viac3/c3.jsp Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Nåken som veit kven som sel Cyrix prosessorar nå? Kunne _kanskje_ tenkt meg ein slik.. Hadde passa fint som ein moviebox eller no i stova Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Quote: On 2002-02-06 22:42, janeigil skrev:Cyrix er kjøpt opp av Via Inc., som har videreførtprossesoren. Den siste utgaven heter C3, og finnes pålager hos PSData. vanskelig å lese Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Asså.. kremt.. ville barra veta om det var nokre fleire som viste om ein plass Cyrix'n blir selt... hehe.. Klart eg fekk med meg at PSData selger den :wink: *host* men takk for tipset uansett... Lenke til kommentar
Gisle Skrevet 8. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2002 Javel, så PSData selger denne etterslengeren ennu? Vel er det noen som faktisk KJØRER denne prosessoren? Noen som har erfaring?? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Hei! "Gode gamle" Cyrix lever endå..:wink: Har ikkje hørt så mykje om den sidan 1998.Vel,virka som ein bra prossessor på den tida... Eg kom forresten til å tenke på eit program eg såg på nrk1 i går..Gründerdansen eller noko slikt.Der var det noen som hadde laga ein ny prossessor som skulle være mykje betre enn dagens prossessorar på 3d.Prossessoren var vist bygd opp heilt anneledes enn i dag..Men,ein hørte bare günderenes beskrivelse av prossessoren.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå