Tokke Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Sommerminder Bildet er fjernet. Beskrivelse: Sommerminder fra Bandaksli, Telemarken... Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Vakkert bilde i flotte farger En deilig sommereng Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Veldig flott motlysbilde. herlige farger. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Bra skildring av sommenminnene! Kunne dog tenkt meg et lite kutt til ve. ! God 4'er herfra! Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Flott stemning i dette bildet. Kan nesten høre insektene summe Lenke til kommentar
wasco Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg synes motivet og kompet er fint. Men for meg blir det litt for mørkt til å få den rette sommerfølelsen. Min personlige mening er også at du burde dempet gultonene en del og heller hentet opp litt magenta i grønnfargene. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Vakkert Steen. Fin dybde,nydelige farger i et godt komp:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg