djgudleif Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2012 Mer som Man vs Road. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2012 Thank you sir! Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 husk og rasjonere ut maten så du ikke trenger og ta med så mye! hvis du skulle ha overnattet i norge er det mer en anbefalt og ta med hagla! får vel tatt meg en tur i skauen snart jeg og Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Kan du dele med oss hva du mener du gjorde feil under planlegginga? Eller ikke planla i det hele tatt? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Kan du dele med oss hva du mener du gjorde feil under planlegginga? Eller ikke planla i det hele tatt? This. Takk kakemot, jeg har drevet å planlagt noe slikt selv, var selv 5 dager på fjellet siste sommer. Men driver å planlegger enda lengre tur. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Kan vel oppsummeres slik: Ikke reis noe sted før du trives der du er nå, eller trives i ditt eget skinn. Problemer følger etter deg, nytter ikke å stikke av. Testa heller ikke hvilken påkjenning sekken hadde på ryggen over lengre tid, og jeg planla ikke ruta skikkelig. Endret 9. januar 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 husk og rasjonere ut maten så du ikke trenger og ta med så mye! hvis du skulle ha overnattet i norge er det mer en anbefalt og ta med hagla! får vel tatt meg en tur i skauen snart jeg og Vi har regelverk for sånt i Norge, det kalles Loven. Jeg anbefaler deg å ta en titt her før du tar med hagla ut i skogen, Morgan. Her, http://www.lovdata.no/all/hl-19810529-038.html, og her, http://www.lovdata.no/all/nl-19610609-001.html. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Glimrende dokumentert, og det ser ut til å ha vært en herlig tur. Skulle jeg gått fryktelig langt ville jeg hatt en litt mer ordnet oppakking enn det der; over litt avstander blir det slitsomt å gå med en sekk som skrangler frem og tilbake med alt skrammelet utenpå. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (...)Møtte noen eventyrere, derav en gammel ungarsk kar som sa masse kloke ord.(...)Nå ble jeg veldig nyskjerrig, hva var det han hadde å si? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå