Jarmo Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hmmm? Katla likte ikke noe særlig om at du dro ifra henne.. ^^ http://en.vedur.is/earthquakes-and-volcanism/earthquakes/myrdalsjokull/ Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Virker som en kul tur selv om det ikke ble like vilt som det skulle. Har selv lyst til å prøve en Into the wild -style tur en gang og etter dette virker det bare enda bedre.. Men du må komme med flere bilder fra turen etterhvert. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hva med en diskusjon.no ekspedisjon til et eller annet kult sted? Jotunheimen, hardangervidda, femundsmarka? 2 Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hva med en diskusjon.no ekspedisjon til et eller annet kult sted? Jotunheimen, hardangervidda, femundsmarka? Det hadde jeg tenkt å foreslå. Mange som er lei all plastikken og vil tilbake til røtteme. Støttes. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hei! Er tilbake igjen. Det hele ble en slags "on the road" tur, ikke akkurat mye uberørt villmark eller noe sånt. På en skala fra 1-6, hvor 6 er best: Hvor vellykket var turen? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 Tja, rundt 4 vil jeg si! Fant ingen varme kilder som jeg hadde tenkt. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Du trenger en primus, kniv, sekk, muligens pistol osv. Du finner nok all informasjonen om hva du trenger hvis du bruker enn 5 minutter på google til å søke på: hva trenger jeg i villmarken, skogen, fjellet osv. Edit: jeg vet at det er for sent og legge inn svar nå men gjorde det i likavell hvis det er andre medlemmer av forumet som vurderer det samme. Endret 12. november 2011 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Tja, rundt 4 vil jeg si! Fant ingen varme kilder som jeg hadde tenkt. Hvis jeg slenger ut den påstanden at turen kanskje ikke godt nok planlagt, gir du meg rett i det? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Så jævlig fett at du gjennomførte det! Bøyer meg i støvet. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Tja, rundt 4 vil jeg si! Fant ingen varme kilder som jeg hadde tenkt. Hvis jeg slenger ut den påstanden at turen kanskje ikke godt nok planlagt, gir du meg rett i det? Den var ikke godt planlagt i det hele tatt egentlig. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Den var ikke godt planlagt i det hele tatt egentlig. Desto mer imponerende ... ... men det går altså an å gjennomføre, og det er et godt signal til de som kan tenke seg å gjøre noe tilsvarende Endret 14. november 2011 av Anskar Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Sort of related; dette er mitt nye idol. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Vel, alle disse varme kildene er vel turistifiserte så det holder, så de popper ikke opp bare ute i villmarka..må nok følge skiltene og stå og glo sammen med 30 andre turister da. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Den var ikke godt planlagt i det hele tatt egentlig. Det som jeg tror folk ville hatt god nytte av, var om du listet opp alt du gjorde galt og alt du gjorde rett. Likeså listet opp alt du tok med deg for lite av/ikke tok med deg og det du tok med deg for mye av. 1 Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Men om vi spør pent, kanskje vi kan få se flere bilder fra turen? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg djgudleif Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Hei folk! Beklager at det har tatt så lang tid. Har ikke vært motivert til å redigere denne videoen før nå i kveld. Men, her er den. http://www.youtube.com/watch?v=ScnXXmIFh3o Endret 3. januar 2012 av ikkespisgress 17 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Ser ut som du har hatt en fantastisk tur! Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Så skikkelig kult ut! Fin film og ga meg veldig "into the wild"-følelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå