Mr. Lurk Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg lurer på om han overlever, hvis han ikke poster her etter turen er han nok død 5 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Vi må nok finne en islandsk nettavis, bruke Google translate og følge med. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Går jo an å SMSse litt for å få de ferskeste oppdateringer. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ja, hvis noen har nr til han. Noe jeg tviler på Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Ja, hvis noen har nr til han. Noe jeg tviler på Om han ikke har byttet ... først se om han poster sjøl. Endret 31. oktober 2011 av Anskar Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg lurer på om han overlever, hvis han ikke poster her etter turen er han nok død Nyheter på SMS kl 19:07 1/11 2011: "Jeg lever i beste velgående foreløpig. Bortsett fra kald vind og blytung sekk så er det ganske greit her." 4 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg lurer på om han overlever, hvis han ikke poster her etter turen er han nok død Nyheter på SMS kl 19:07 1/11 2011: "Jeg lever i beste velgående foreløpig. Bortsett fra kald vind og blytung sekk så er det ganske greit her." Hils og si at vi savner han, hehe. men er han en kompis av deg? Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hils og si at vi savner han, hehe. men er han en kompis av deg? Har vært arbeidsgiveren hans. Er nok i kontakt med ham i morgen igjen, hilser da. Fryktelig interessant prosjekt han har dratt igang, synes jeg. 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg og, tror ikke jeg hadde orket det. så lang tid uten ordentlig kontakt med folk .. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg og, tror ikke jeg hadde orket det. så lang tid uten ordentlig kontakt med folk .. Ja, dette er en virkelig tøfftest, og her gjelder det å ha disiplin - ikke minst. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg og, tror ikke jeg hadde orket det. så lang tid uten ordentlig kontakt med folk .. Ja, dette er en virkelig tøfftest, og her gjelder det å ha disiplin - ikke minst. Noe jeg ikke har da, men jeg er bare 15. Kommer sikkert i militæret Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hvor lenge var det han skulle være borte? Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg og, tror ikke jeg hadde orket det. så lang tid uten ordentlig kontakt med folk .. Ja, dette er en virkelig tøfftest, og her gjelder det å ha disiplin - ikke minst. Noe jeg ikke har da, men jeg er bare 15. Kommer sikkert i militæret Disiplin er nesten alltid et spm om vilje. Om ikke å gi seg når man har bestemt seg for noe. Da vil du til slutt lykkes. Det første du kan begynne med er å si at du er 15 år, ikke bare 15 år. Du får det til å høres som noe mindreverdig, hvilket det ikke er. Er du 15, så vær stolt av det, for det er deg akkurat i øyeblikket. Hvor lenge var det han skulle være borte? Se tittellinjen. 1 Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 12 dager, om vi skal tro trådens tittel. Er ikke så mye som kan gå galt på så lang tid; det er såpass kort at det ikke gjør noe å gå sulten, og en rekker ikke komme alt for langt bort fra sivilisasjonen hvis noe skulle skje. Så lenge en har tilgang på vann og et fungerende telt er det bare mangelen på bøker som kan ødelegge stemningen. 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hils og si at vi savner han, hehe. men er han en kompis av deg? Har vært arbeidsgiveren hans. Jasså? Så du sender dine ansatte til isbjørnland når du vil bli kvitt med dem? ps. hils kroppen da.. 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hvor lenge var det han skulle være borte? Se tittellinjen. Av og til altså ... Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Hils og si at vi savner han, hehe. men er han en kompis av deg? Har vært arbeidsgiveren hans. Jasså? Så du sender dine ansatte til isbjørnland når du vil bli kvitt med dem? ps. hils kroppen da.. Hehe, dette er nok et utslag av han frie vilje. Og har vært, betyr for en tid tilbake. Hilser, som sagt, i morgen. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Gleder meg til denne gærningen kommer tilbake, ass. Blir spennende å høre hvordan det gikk. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jasså? Så du sender dine ansatte til isbjørnland når du vil bli kvitt med dem? ps. hils kroppen da.. Vet du forresten hvor mange som blir drept av isbjørn i Tromsø hvert år? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Har hørt det er minst 10 i året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå