Vampyrjenta Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Rose Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Man trenger ikke speilrefleks for å ta gode makrobilder. Det beviser du her. Ett flott motivalg og kvaliteten er ikke dårlig. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hej Vampyrjenta :-) Velkommen til Digit - ikke noget i vejen med at benytte et ikke spejlreflekskamera. Jeg ser at dit billede rummer nogle gode linjer, former og farver. Jeg ser også at billedets udtryk er noget blegt og savner generelt lidt mere kontrast. Jeg forsøgte for sjov med en efterbehandling i PS CS5 - øgede exposure/gamma correction med 0,49, hvilket gav et stærkere udtryk og din gode skarphed kom mere detaljeret til sin ret. 3 herfra mig :-) Hilsen Steen Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Grei macro start det der! Mangler litt kontrast og skarphet bare...! 3'er herfra! Velkommen på digit forresten! Lenke til kommentar
Vampyrjenta Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Tuusen takk!! Har desverre ikke Photoshop, men driver å tester ut litt forskjellige gratis redigeringsprogrammer (hittil liker jeg Picasa og picnik.com godt). Dette bilde har jeg ikke redigert noe på, men kan godt prøve å få litt mer kontrast i bildet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg