Cookiemonster25 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg så på House (sesong 7), der spillte de Xbox tror jeg. Så ikke helt hvilken konsoll det var men jeg så at det var et skytespill med en ape. Apen skøyt rundt seg. Noen som vet om noen ape skytespill for Xbox? Eller playstation eller hva det var. Lenke til kommentar
Cookiemonster25 Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Jeg så på House (sesong 7), der spillte de Playstation tror jeg. Så ikke helt hvilken konsoll det var men jeg så at det var et skytespill med en ape. Apen skøyt rundt seg. Noen som vet om noen ape skytespill for Playstation? Eller Xbox eller hva det var? Endret 6. oktober 2011 av Adrigo Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Morsomt! Tidligere så har også House spilt Metroid Zero Mission på en gba i en episode Endret 6. oktober 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
Cookiemonster25 Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Lol. Men vet dere om noe ape skytespill for Xbox? Lenke til kommentar
real name = SoapMacTavish Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Fiktivt spill tror jeg. Det er no enkle greier de har animert for å klippe inn i serien etterpå. I sessong 4 eller 5 så er House i kontakt med de som lager dette "Ape spillet", da en av de som lager det blir syk. -SoapMacTavish- Lenke til kommentar
Cookiemonster25 Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Vet du va det heter da? Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det var bare en cgi film som etterlignet et FPS spill. I breaking bad derimot spilte man Rage, riktignok med lyspistol, noe spillet ikke støtter så det var litt merkelig. Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg la også merke til det spillet, men antok at det ikke var noe ordentlig. Fins få skytespill med aper nå til dags, tror jeg. Lenke til kommentar
real name = SoapMacTavish Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg er ikke sikker,husker ikke om det overhodet var noe navn på det "spillet". Gidder ikke leite etter episoden heller, du kan utforske litt på IMDB i episodellista der, mulig du vil komme inn på hvilken episode det er snakk om. Jeg vet og at det er mange episoder Greg og Willson sitter å spiller dette spillet, men legg merke til hvordan fingrene har mer en nok med å rekke over alle knappene i stedet for å bruke kontrolleren på en normal måte -SoapMacTavish- Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Er veldig vanlig at de bare sitter og hamrer på knapper og rister på stikka for å late som de spiller dataspill i tv-serier. Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Ja, særlig skuffende på big bang theory når de tydelig ikke har peiling på hvordan de på en troverdig måte skal håndtere kontrollen. Du kommer ikke langt i Halo ved å hamre løs på X,A,Y og B, aldri holde inne triggerne og krampeaktig riste rundt på kontrollen...og disse skal folka skal liksom spille nerder pfft... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå