µT. Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ja, jeg vet ikke hva HTC har tenkt på. De kunne laget en supermobil (ikke at denne er dårlig), men nå er det mer "meh". Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ja, jeg vet ikke hva HTC har tenkt på. De kunne laget en supermobil (ikke at denne er dårlig), men nå er det mer "meh". Enig der. "Go big or go home!" Hadde de presset inn litt høyere oppløsning og en dualcore prosessor samt 1GB RAM (eller mer) hadde de hatt kongen på haugen. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Dumt spørsmål, men er det i det hele tatt mulig å utnytte hele skjermen om man holder telefonen i én hånd? Jeg er nemlig litt skeptisk til at flertallet av oss klarer å holde en telefon på med 4.7" skjerm samtidig som man klarer å trykke i motsatt hjørne på skjermen. Syntes trenden om store skjermer har gått for langt nå. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Flertallet av oss mennesker har to hender, så jeg ser ikke helt problemet der Tiden hvor man skrev SMS med én hånd er nok forbi. Lenke til kommentar
newnick Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ja, jeg vet ikke hva HTC har tenkt på. De kunne laget en supermobil (ikke at denne er dårlig), men nå er det mer "meh". Enig der. "Go big or go home!" Hadde de presset inn litt høyere oppløsning og en dualcore prosessor samt 1GB RAM (eller mer) hadde de hatt kongen på haugen. 768 mb ram vil vel være mer enn nok, med god margin. 1,5 ghz cpu er vel også nok i massevis. Tror faktisk den vanlige forbruker ikke bryr seg et døyt om dual eller singel cpu, så lenge ting flyter som forventet. Det som er "no go" for meg, er mangelen på mulighet for minnekort og atskjermen ikke har høyere oppløsning. Har samme oppløsning på min DHD, og når jeg oppgraderer ønsker jeg litt bedre oppløsning på skjermen. Ikke det at dhd har dårlig oppløsning, den har infridd så til de grader at jeg egentlig venter på wow-telefonen før jeg kommer til å oppgradere. Holder de 1600mAh dagen ut, er det alt nok for meg. Og akkurat der sliter DHD. Med hard bruk er den tom i 2100 tiden på kvelden... Men har bestilt Mugen Power batteri, og håper de ekstra 240mAh vil føre til en hel dag uten ladinger, også når jeg bruker telefonen mye. Internt minne kan aldri erstatte minnekort, uansett hvor mye det måtte være. Muligheten til å kjøre backup på minnekortet, er gull for meg. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ja, jeg vet ikke hva HTC har tenkt på. De kunne laget en supermobil (ikke at denne er dårlig), men nå er det mer "meh". Enig der. "Go big or go home!" Hadde de presset inn litt høyere oppløsning og en dualcore prosessor samt 1GB RAM (eller mer) hadde de hatt kongen på haugen. 768 mb ram vil vel være mer enn nok, med god margin. 1,5 ghz cpu er vel også nok i massevis. Tror faktisk den vanlige forbruker ikke bryr seg et døyt om dual eller singel cpu, så lenge ting flyter som forventet. Det som er "no go" for meg, er mangelen på mulighet for minnekort og atskjermen ikke har høyere oppløsning. Har samme oppløsning på min DHD, og når jeg oppgraderer ønsker jeg litt bedre oppløsning på skjermen. Ikke det at dhd har dårlig oppløsning, den har infridd så til de grader at jeg egentlig venter på wow-telefonen før jeg kommer til å oppgradere. Holder de 1600mAh dagen ut, er det alt nok for meg. Og akkurat der sliter DHD. Med hard bruk er den tom i 2100 tiden på kvelden... Men har bestilt Mugen Power batteri, og håper de ekstra 240mAh vil føre til en hel dag uten ladinger, også når jeg bruker telefonen mye. Internt minne kan aldri erstatte minnekort, uansett hvor mye det måtte være. Muligheten til å kjøre backup på minnekortet, er gull for meg. Enig i det du sier, men så tror jeg ikke målgruppen for denne telefonen er "den vanlige bruker". Er nok mer for "oss" som er litt i overkant interessert Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hmmm..... Galaxy Note i sammenligning på det ene bildet. Betyr dette at amobil allerede har en review-enhet? DO WANT. 1 Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det hadde vært moro om dere kunne kjørt CF-Bench (finnes på market) på den. Det er en benchmark laget av (den svært så velrennomerte) Chainfire på XDA. Den er atskillig mere relevant enn mange andre og i særdeleshet quadrant, som er ubrukelig. Tror den vil vise at cpuen er nokså hvass selv om den ikke er dobbeltkjerne. Galaxy S2en min scorer (uoverklokket selvfølgelig) 6454 poeng på overall score. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ikke dual core Ikke minnekort For svakt batteri For lav skjermoppløsning Nei takk fra meg... Du glemte dyr iforhold til overnevnte specs. Frista veldig når jeg begynte å lese amneldelsen, men ble jo bare dårligere dess lenger ned på sia jeg kom. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 kunne tenkt meg denne uten all denne beats dritten, som altid hyper monster ting opp i skyene med alvestøv og god knows what Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Flertallet av oss mennesker har to hender, så jeg ser ikke helt problemet der Tiden hvor man skrev SMS med én hånd er nok forbi. Jeg har skrevet tekstmeldinger med én hånd i alle år og ser ikke hvorfor jeg må ha så gigantisk skjerm at jeg blir tvunget til å holde telefonen med to hender - da er den plutselig ikke så veldig 'mobil' lenger? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Android 2.3? Ser ikke helt hvordan den kan være så mye bedre enn alternativene da. Den er muligens raskere og har større skjerm enn det meste, men den er vel ingen revolusjon. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Merkelig å fokusere på musikk, og samtid skru opp størrelsen så mye. Som andre har påpekt, så forandrer ikke oppløsningen seg, det finner jeg lite imponerende. Jeg må også få påpeke at jeg synes det er utrolig merkelig at dere velger å quote dere selv på denne måten, og fremheve det på den måten dere gjør. "Det er ikke lenge siden vi steilet over mobiltelefoner på størrelse med denne" For det første var det ingen bra quote, og for det andre så er det litt flaut å lese at dere quoter dere selv på den måten. Det kan hende folk synes dette er flott, men blir litt småflaut for min del. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Den så ikke ut til å ha supert batteri. Hvorfor prioriterer produsenten å lage flate lelefoner, når batteriet må lades hver natt? Gjør den litt tykkere, med skikkelig batteri! Folk flest ikke syntes det er noe problem og lade hver natt tror jeg. Om natta sover jeg og lader mine "batterier", så at telefonen gjør det samtidig gjør meg ingenting. Jeg foretrekker nok også et batteri som ikke må lades hver natt (eller dag i mitt tilfelle - jeg lader på jobb). Problemet kommer i det øyeblikk man ikke har tilgang til strøm 24/7, f.eks på tur i skog og mark eller annet. Jeg ønsker ikke å måtte ha en egen "turtelefon" for de (få) gangene jeg er på tur. Min HTC Desire varte cirka 1,5 døgn før jeg mistet den. Min nåværende lånetelefon, en Nokia E66, holder nesten en hel uke. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 "Fy flate for en mobiltelefon! Rist av deg iPhone-skuffelsen – I kveld slipper HTC noe mye mer spennende." står det å lese med fete typer på amobil Hvilken iPhone-skuffelse? Skuffelsen media og amatørjournalister opplever etter å ha brukt flere spaltekilometer på tøvete og unødvendige spekulasjoner som ikke har slått til? Eneste skuffelsen her er at artikkelen viser seg å handle om en høyst ordinær, kjedelig telefon som går inn i den store massen av likegyldigheter fra HTC, og som ikke utmerker seg på noen som helst måte...annet enn de åpenbare svakhetene og mulig bundling med verdens kanskje nest dårligste hodetelefoner... Fy flate for en helbom i overskrift og ingress! 2 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Den så ikke ut til å ha supert batteri. Hvorfor prioriterer produsenten å lage flate lelefoner, når batteriet må lades hver natt? Gjør den litt tykkere, med skikkelig batteri! Folk flest ikke syntes det er noe problem og lade hver natt tror jeg. Om natta sover jeg og lader mine "batterier", så at telefonen gjør det samtidig gjør meg ingenting. Jeg foretrekker nok også et batteri som ikke må lades hver natt (eller dag i mitt tilfelle - jeg lader på jobb). Problemet kommer i det øyeblikk man ikke har tilgang til strøm 24/7, f.eks på tur i skog og mark eller annet. Jeg ønsker ikke å måtte ha en egen "turtelefon" for de (få) gangene jeg er på tur. Min HTC Desire varte cirka 1,5 døgn før jeg mistet den. Min nåværende lånetelefon, en Nokia E66, holder nesten en hel uke. Joda, de fleste foretrekker nok bedre batteritid, men dersom en telefon holder ca døgn med normal bruk, så ville jeg ikke ha gått for en annen telefon kun på grunn av dette. Skal jeg må tur (ikke ofte her heller) kan jeg ta med meg et ekstra batteri eller en "nødlader" batteripakke. Man kan ikke klemme et diger batteri inn i en slank mobil full av annen teknologi. Og jeg vil altså heller ha en lekker telefon med diger skjerm og masse rart i seg, fremfor en E66 som holder en uke. Men klart en dag så får vi nok både pose og sekk. Endret 7. oktober 2011 av Blunderguff Lenke til kommentar
newnick Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 "Fy flate for en mobiltelefon! Rist av deg iPhone-skuffelsen – I kveld slipper HTC noe mye mer spennende." står det å lese med fete typer på amobil Hvilken iPhone-skuffelse? Skuffelsen media og amatørjournalister opplever etter å ha brukt flere spaltekilometer på tøvete og unødvendige spekulasjoner som ikke har slått til? Eneste skuffelsen her er at artikkelen viser seg å handle om en høyst ordinær, kjedelig telefon som går inn i den store massen av likegyldigheter fra HTC, og som ikke utmerker seg på noen som helst måte...annet enn de åpenbare svakhetene og mulig bundling med verdens kanskje nest dårligste hodetelefoner... Fy flate for en helbom i overskrift og ingress! hehe... Skal du virkelig bytte ut din iphone med en kliss lik telefon, som marginalt er litt raskere? Hehe... tipper Apple kunne lansert en dorull med eplelogoen på, og du hadde fremdeles ikke vært skuffet Dette er nok en mye mer attraktiv telefon en IP4s. Denne har i det minste en skjerm som er tilpasset et multimediaprodukt Lenke til kommentar
sindrejl Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg skjønner ikke helt greia her: "Fy flate for en mobiltelefon" og "Rist av deg iphone skuffelsen".. dere kan det med å sette forventningene og "endelig" tenkte jeg, NÅ har kanskje HTC kommet med noe skikkelig. Men neida, det eneste som er "fy flate" med denne er en litt større skjerm enn iphonen og android os, ellers er alle specs rimelig akterutseilte..? Er virkelig skjermstørrelsen alt dere verdsetter? Lenke til kommentar
sindrejl Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) "Fy flate for en mobiltelefon! Rist av deg iPhone-skuffelsen – I kveld slipper HTC noe mye mer spennende." står det å lese med fete typer på amobil Hvilken iPhone-skuffelse? Skuffelsen media blabla hehe... Skal du virkelig bytte ut din iphone med en kliss lik telefon, som marginalt er litt raskere? Hehe... tipper Apple kunne lansert en dorull med eplelogoen på, og du hadde fremdeles ikke vært skuffet Dette er nok en mye mer attraktiv telefon en IP4s. Denne har i det minste en skjerm som er tilpasset et multimediaprodukt Hvis man har en Pad på 7 eller 10" og en bærbar på 13" og en stasjonær med whatevver tommer du gidder kople den til... hva skal man da med verdens største skjerm på en telefon? Im just saying, tenk litt utover ditt eget ønske, det er mange med forskjellige behov og ønsker der ute. Endret 7. oktober 2011 av sindrejl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg