Thore Raaen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Høstfjell. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Flott bilete av haustfjellet dette Thore! Bra komposisjon, god djupneskarpheit, fine fargar, fint ljos. Flott med den dramatiske himmelen. Trur eg ville bekåre biletet på høgre sida, slik at steinen at med vatnet ikkje kom med. Mvh. Magnar Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Nydelig høststemning! Flott komp, gode fargetoner og uendelig dybdeskarphet. Veldig god balanse mellom forgrunnen og himmelen. Mao knakende bra! Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ikke mye å kritisere deg for her. Rett og slett kjempeflott. Et behagelig bilde hvor alt er godt gjennomført. En klar femmer bli det Lenke til kommentar
wasco Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Noe av det bere jeg har sett av denne type bilder Et perfekt komp, naturlige fine farger, skarpt og klart og perfekt gjennomført. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Masse flotte detaljer her, høstarger kan jo ikke slå feil da Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Et rett og slett kjempefint bilde, høst, farger og natur på sitt beste. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Flot vekslende lys indover billedet med en god dybde. Godt komponeret med gode elementer i billedfladen. Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Flotte greier, likte himmelen spesielt godt... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Rett og slett bra dette her! God komp og naturlige fine farger. Bra skarphet! Kunne tenkt meg et ørlite kutt nede dog! God 4'er herfra. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Et nydelig bilde av flott natur:) Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Veldig bra Thore. Godt komp, fint lys og høy teknisk kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg