Kittelsaa Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg ønsker bildekritikk på dette bildet. Selv er jeg sånn nær helt fornøyd, men det er spennende å høre hva andre tenker. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Typisk plakatbilde, kanskje litt 70-tallspreg, vet ikke om det er tilsiktet eller ikke. Det eneste jeg finner å kommentere er refleksen i brilleglassene, synes den kanskje stjeler litt mye oppmerksomhet. Har du prøvd å dempe den? På den annen side er det jo litt stillig også. Lenke til kommentar
Kittelsaa Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 70-tallspreget skulle vært 80-tallspreg Han spiller mye rock fra 80-tallet, så vi gikk for den stilen. Brillene reflekterer kanskje litt for mye, det er jeg enig i. Takk for tilbakemeldingen. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 70-tallspreget skulle vært 80-tallspreg Han spiller mye rock fra 80-tallet, så vi gikk for den stilen. Hang jo litt igjen ennå da ... Lenke til kommentar
Kittelsaa Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 70-tallspreget skulle vært 80-tallspreg Han spiller mye rock fra 80-tallet, så vi gikk for den stilen. Hang jo litt igjen ennå da ... Ja, det har du rett i Vi forsøkte å gjøre noe Bon Jovi ville vært fornøyd med, og synes vi klarte det ganske bra. Men, som du sier, 80-tallet ble inspirert av 70-tallet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå