BW89 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Tenker å selge mitt canon objektiv(Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM), men er usikker på hvilken pris eg kan selge de for. Har lagt det ut på Finn.no for 16000,-. Er det muligens litt for dyrt? Endret 6. oktober 2011 av BW89 Lenke til kommentar
langevidar Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Tenker å selge mitt canon objektiv(Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM), men er usikker på hvilken pris eg kan selge de for. Har lagt det ut på Finn.no for 16000,-. Er det muligens litt for dyrt? Ca 1000 kr for mye i følge http://www.teambiathlon.no/index.php?module=price&p=19 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Dersom objektivet er helt strøkent og nytt; 80% av dagens nypris. Normalt sett kan man ikke forvente noe særlig mer enn 70% av nypris på objektiver i god stand. For ettertraktet kvalitetsopptikk (som dette) kan man få noe mer. Jeg ville gått ut på 15.000. Endret 6. oktober 2011 av Andreasfe Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) FotoVideo solgte jo også ca. 50 stk av dette objektivet til 14995 for en stund siden^^ Endret 6. oktober 2011 av H_Treider Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Sant. Og neste uke er det høstmesse hos FotoVideo, og det forundrer meg ikke om vi får se samme pris da. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 FotoVideo solgte jo også ca. 50 stk av dette objektivet til 14995 for en stund siden^^ Joda, men et tibud som var for et halvt år siden og ikke lengre finns kan man vel ikke legge til grunn. Da det tilbudet var fikk jo jeg samme objektivet hos JP for 11900.- uten at det kan sette standard for bruktprisen. Nypris ved salg må jo være riktig rettesnor uansett om du kjøpte det fpr en høyere eller lavere pris . Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 FotoVideo solgte jo også ca. 50 stk av dette objektivet til 14995 for en stund siden^^ Joda, men et tibud som var for et halvt år siden og ikke lengre finns kan man vel ikke legge til grunn. Da det tilbudet var fikk jo jeg samme objektivet hos JP for 11900.- uten at det kan sette standard for bruktprisen. Nypris ved salg må jo være riktig rettesnor uansett om du kjøpte det fpr en høyere eller lavere pris . Hvis du hadde forstått meg rett, så var det mer en "fun fact", enn et prisforslag - noen kom meg i forkjøpet med å linke til team biathlon Lenke til kommentar
hean Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Ser det objektivet nå ligger ute til 14995 kr hos JapanPhoto. Selv uten hus vurderer jeg å slå til på det tilbudet da det hele tiden har vært meningen å prøve ut Canon. Ser ut som det ble lansert i 1. kvartal i fjor noe som gjør det omtrent drøye halvannet år gammelt. Er vel ingen fare for at det blir lansert ett nytt i nær fremtid? Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Ser det objektivet nå ligger ute til 14995 kr hos JapanPhoto. (.....) Er vel ingen fare for at det blir lansert ett nytt i nær fremtid? Det er nok en god stund til Lenke til kommentar
hean Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ser det objektivet nå ligger ute til 14995 kr hos JapanPhoto. (.....) Er vel ingen fare for at det blir lansert ett nytt i nær fremtid? Det er nok en god stund til Nå er det bestilt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå