Hopsin Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Med over 5 millioner eksemplarer solgt over hele verden og over 20 Sports Game of the Year utmerkelser, gir fjorårets NBA 2K11 mulighet for å bli den største med MJ & Jordan. I år er NBA 2K serien tilbake og større enn noensinne, og gir fansen muligheten de har alltid drømt om - å endelige avslutte debatten om hvem som er de beste lagene og spillerne gjennom tidene. Nytt: - "NBA Greatest"-modus, en helt nye funksjon som finnes i NBA 2K12. - Gjenopplev profesjonell basketball med minneverdig rivalisering med 15 historiske NBA lag og deres største spillere. - Michael Jordan, Larry Bird, Magic Johnson, Kareem Abdul-Jabbar, og Julius "Dr. J" Erving blant andre. - "Lås opp" disse legendariske utøverene og deres team for å lage dueller mot nåværende NBA-spillere. Spillet kommer ut i morgen (07.10.11). 1 Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Fy, jeg elsker dette spillet! Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Skal ikke kjøpte spillet, men demoen er fet Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har forresten lastet opp hele introen på youtube. http://www.youtube.com/watch?v=zODQQY-I9Gs Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Fikk hånd på dette spillet i går. Jeg har veldig lite kjennskap til basketball (kjenner bare til de veldig grunnlegende reglene), så ble litt frustrasjon noen ganger Har nå spilt igjennom Training Camp, så hjalp jo en del det. Har ikke spilt et basketball-spill på sikkert over 10 år, så er noe nytt for meg. Kontrolleren sitter nok bedre etterhvert får vi håpe. Prøvde meg også i modusen "My player". Min spiller ble ikke akkurat noe stjernespiller med det første. Gjorde han til Point Guard (ikke at jeg er helt sikker på hvilken posisjon det er), med spesialitet på 3-poengere. Men sliter veldig å i det hele tatt treffe på enkle 2-poengere. Jeg pleier ofte å gjøre feil også, så blir trekt en del. Hver kamp går nok i karakter C. Noen flere som spiller dette? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Larry Bird sucks. Ihvertfall når jeg spiller xD Men det er nok grunnet mitt erfaringsnivå. Som ikke er veldig høyt. Tapte 61-34 nå :/ Tror ikke jeg har vunnet en kamp enda. Har vel spilt litt under 10 kamper nå. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Jeg anbefaler deg å se på litt NBA-kamper og sette deg mer inn i det. Så lærer du fort hva forskjellige ting betyr og regler. Men ellers er det bare å spille mer, og lære av det. Point Guarden er nesten alltid ballfordeleren i laget som skal sette opp spillet. Altså den spilleren som omtrent alltid fører ballen opp i angrep etter motstanderen har scoret. Playmakeren om du vil! Når du starter med My Player så er spilleren rett og slett ræva. Men du må utnytte de ferdigheten du har mest poeng på for å få en god grade. Gjør det enkelt. Prøv å få mange assists, og ta åpne 3 poengere hvis det er det du er best i. Du må også tenke på at du må time release på ballen med stikka, men det lærte du sikkert i training camp. Jeg anbefaler deg å gå inn i innstillinger og skru på "jump shot feedback". Da får du vite om du slapp stikka riktig hver gang du skyter. Jeg har spilt mye My Player å har 80 i overall rating akkurat nå! 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Noen som spiller på pc her og kanskje kunne tenkt å spilt litt i sammen? Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 Når du starter med My Player så er spilleren rett og slett ræva. På '12 begynner man vel med 60 og noe i overall? I den forrige utgaven begynte man med 40(?). Jeg har småspilt dette spillet, og har kommet frem til at det er til å anbefale for de aller fleste basketfrelster så klart. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Jepp, det stemmer jo forsåvidt det! De valgte nok å gjøre det litt "enklere" i år, det vil si mindre av den trege summer circuiten - særlig med kun en "Rookie showcase" før draft. I forrige utgave spilte man seg igjennom 2 ledd før draft, og dermed fikk man litt tid til å sanke noen skillpoints før draften. Det er nok derfor overrall-ratingen på spilleren er høyere i år. Det er virkelig et bra sportspill, faktisk et av de beste etter min mening. Særlig om man er NBA-fan, kjenner til historien og kommentatorene. På presentasjon er det nok det beste sportspillet etter hva jeg har erfart. Nice Russel Westbrook avatar, btw. Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Noen som spiller på pc her og kanskje kunne tenkt å spilt litt i sammen? Har spilt 2k12 på PCen, lastet det faktisk ned. Men er ikke det samme som å spille på PS3 og XBOX. Noe som også er bedre på My Player, er at man kan spole til neste "key game". Ergo, trenger ikke å spille alle fuckings kampene. Russell Westbrook. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Har spilt 2k12 på PCen, lastet det faktisk ned. Men er ikke det samme som å spille på PS3 og XBOX. Merket at det ble litt bedre å spille etter jeg koblet xbox kontrollen min opp mot pcen, så tviler ikke! Endret 7. februar 2012 av Hansien Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Lastet ned spillet igjen nå. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Jasså? Hadde du fjerna det, eller hva er greia? Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Fjerna det, orka ikke å spille det mer. Men fikk spillelysten igjen, nå. Skal begynne en ny sesong, forslag til spennende lag å begynne med? Tenkte på Clippers, Kings, Cavs eller OKC. Endret 10. februar 2012 av HQ Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Testet ut my player, ble faktisk draftet til Warriors (#11). Selv om media tipper Jazz (#12). Er ikke helt fornøyd, Warriors har jo tross alt to solide guarder i Ellis og Curry. Men skal være lojal den første sesongen. Har allerede spilt tre key games (orker ikke å spille de andre). Mot Lakers og Kings x2. I den siste kampen mot Kings, tok jeg en solid gamewinner buzzer. 2k12 Sports Magazine Come Fly With Us Endret 12. februar 2012 av HQ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå