GrandCougar Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Har nå behov for et større minnekort enn det som var der fra før av (8gb). Jeg lurer på hvor man kan få kjøpt 'billige' minnekort, av typen 32gb micro-sdhc. mpx.no har et til 849,-, noe jeg synes er ganske dyrt. På netshop.no derimot, finnes det et på 339,-. Lurer litt på hvorfor det var så stor prisforskjell på disse. Begge er vel like (kanskje noe jeg har oversett)? Er netshop trygge å handle hos? Samtidig så ser jeg på mitt 8gb minnekort så står det 'Class 2' på den, men på 32gb minnekortene står det 'Class 10'. Takler min Desire HD 'Class 10' (noe jeg har forstått er 10 mb/s???)? Lenke til kommentar
GrandCougar Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Merk at det Samsungkortet er det ingen som har på lager for øyeblikket. Har handlet endel fra Netshop, og har aldri hatt problemer. Kjapp på levering er de også. Dog er frakt fra de fleste nettbutikker såppass dyrt (~100+ kr) at det kan være litt surt å kjøpe småting som minnekort. Selv bruker jeg gjerne cdon.no til mindre ting. Om de har på lager, såklart. De tar 39,- for frakt, men bruker gjerne noen dager ekstra siden de sender fra Sverige. Class skal ikke ha noe å si for om telefonen din støtter kortet eller ikke. 849,- hørtes litt i meste laget ut, men jeg er heller ikke særlig oppdatert på priser på slikt for tiden. Anbefaler en sjekk på f.eks Prisjakt.no. Evt prisguide.no. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Kan anbefale lexar-kortet de har på komplett/mpx hvis de har på lager. Litt dyrere enn Samsungkortet, men langt biligere enn Kingston-eksempelet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå