Zetheus Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg har nettopp kjøpt ny PC og skulle se film på TV. Jeg fikk koblet til TVen og fikk se alt. Bortsett fra selve filmen. Den kunne jeg bare se på PC-skjermen Filmen ble spillt av med DivX Player. Lenke til kommentar
connect Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 for at vi skal kunne hjelpe deg må vi vite hvilket OS du kjører, og hvilken hardware du bruker... spesielt skjermkort. Ser du det samme på TV og skjerm, eller er skrivebordet uvidet? Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 OS: Win XP AGP: Sapphire Radeon 9600 pro Fireblade Det er helt likt på begge skjermene, bortsett fra at filmen ikke vises... Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Du må sette tvn som primary display Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Hvordan...? Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Retningslinjer: 2. Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Stenges pga dårlig bruk av emnefelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg