FritidsMoro Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 På min nettside http://fritidsmoro.com får jeg veldig mange spam meldinger, de sender meldingene via "Send inn ditt FML" knappen. Jeg har jo sånn at du må skrive inn bokstaver før du får sende meldingen, men selvom får jeg over 50 spammeldinger hver eneste dag. Finnes det et spamfilter program ? Helst gratis. Tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det er flere aktører i Norge som er blitt dømt for spamming, tror det var i Dine penger eller noe jeg leste det; så politianmemeld dem Lenke til kommentar
worseisworser Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Filtrer via GMail? Mulig det hadde hjulpet å bytte til en annen (bedre?) captcha, men jeg har ingen forslag her. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Noe som kan være like bra som en captcha er å rett og slett ha en noen spørsmål som er meget lette å løse, men vanskelig for maskiner å løse. Eksempler på sånne ting er hva er to + tre. Hva betyr en kjent forkortelse eller lignende. Så lenge du har en forholdsvis liten side så vil det stoppe mange av bottene som er rundt omkring. Kombiner det med en captcha og du vil nesten få ingen spam gjennom sånne spørreskjemaer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå