Magnar Bruvik Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Varg. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Skarpt med bra detaljer, og fint komponert. Det virker som du har litt blåstikk i fargene. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Fokus sitter fint der det bør sitte, nemlig på ulven til høyre. Liker formatet men ser også mulighet for mer rom i til høyre i blikkretningen. Om det var mulig kunne jeg ønsket en kameravinkel litt lenger ned i samme høyde som dyrene, samtidig fungerer dette bra og gir oversikt over mer av dyrekroppene. Til venstre i bildet står det ei ungfuru, den danner et kors når den krysser den liggende stokken - det korset fungerer litt som en blikkmagnet, jeg ville derfor klonet vekk den delen av furustammen som befinner seg under den liggende stokken. Den samme liggende stokken er heller ikke helt ideell, men ser ikke hvordan det skulle vært gjort anderledes. Setter pris på at du gjør som her og forteller om opptaksforholdene Endret 6. oktober 2011 av Tjernshaugen Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Takk til Melvin og Tjernshaugen! Set stor pris på denne typen tilbakemeldingar. Flott med konstruktiv kritikk! Mvh. Magnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Greit dokumentert av ikke altfor "ville" varger! Blåstikk ser jeg, men ikke altfor skjemmende. Kunne også foretrukket en perpektivforskyvning mot hø. her! 3'er for dette! Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Takkar smort1! Blåstikk og perspektivforskjyvning mot høgre er notert. Mvh. Magnar Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Bra bilde av disse ulvene. Fine farger og detaljer. Ble kanskje litt trangt etter min smak, så litt mere luft til en eller begge sidene hadde ikke gjort noe. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Takkar jan Åge! Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 dette funker bra, litt mer rom på høgre side ville nok hevet bildet en del. godt med detaljer i pelsen, er vel litt blåstikk men det er jo lett å fikse. liker dette! Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Takkar fotogigen! Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Et vakkert bilde som viser at vargen er et flott dyr, liker dette godt! Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Takkar for fin tilbakemelding Karl-Ivar. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Flott bilde av ulvene:) Litt trangt på hø. side samt noe støy som synes i det store fotmatet. Fine naturlige farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg