Gå til innhold

Rift privat server ?

Anbefalte innlegg

Lurer på om det kommer noen Rift privat servere i nær framtid? Jeg har lett og lett, men kan ikke finne noen, bare videoer som viser hvor langt de er kommet med dem...

Har veldig lyst til å prøve det og skulle gjerne kjøpt spillet, men etter 6 år med world of warcraft vil jeg helst ikke sløse mer penger på subscription baserte mmo.. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes RIFT var morsomt en stund... men som dungeon-junkie så blir det for lite for meg å gjøre. De implementerte nettopp cross-shard dungeons, som hjalp litt, men ventetiden under max level er fremdeles iblandt på flere timer... :(

Ser frem til The Old Republic i desember :)

Lenke til kommentar

Rift er egentlig mye det samme som wow, bare dårligere. Forskjellene ligger i detaljene og gimmickene. Men det er ett spill som fungerer på akkurat samme måte, med tanke på spells og combat. Men questene er kjedeligere, og generelt er spillet kjedeligere.

Men om du leter etter et wow-lignende spill som ikke er wow så passer det sikkert fint.

Lenke til kommentar

Rift er egentlig mye det samme som wow, bare dårligere. Forskjellene ligger i detaljene og gimmickene. Men det er ett spill som fungerer på akkurat samme måte, med tanke på spells og combat. Men questene er kjedeligere, og generelt er spillet kjedeligere.

Men om du leter etter et wow-lignende spill som ikke er wow så passer det sikkert fint.

Det er vel din subjektive mening, jeg er ikke enig med noe av det du sa.

Men dette er vel ikke tråden hvor man går inn i hva som er best av Rift og WoW.

Uansett så vil nok TS lage sin egen mening om spillet under trial tiden.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil si at RIFT ikke er like polert som WoW. Noe som sansyneligvis har sammenheng med at Blizzard har hatt 7 år på seg mens RIFT har hatt 8-9 måneder, samt at WoW har mange flere abbonenter, som gjør at man kan ansette fler folk til å finpolere hver krok og krik i spillverdenen f.eks. Men kvalitativt er RIFT 6-7 år nyere enn WoW, og det ser man så fort man logger inn. Dog vil det kanskje i lengden straffe seg å gå med en mer realistisk grafikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...