Gå til innhold

– Xbox 360 blir din nye TV-boks

Anbefalte innlegg

At ikke vi har Indie- markedet irriterer noe grenseløst

Dette er faktisk ikke MS sin feil. Norge tillater ikke spill som er unrated, noe alle indie spillene er.

Åh. Det ante jeg ikke. Det er jo helt bak mål.

Jaja. Da får jeg flytte mitt store internetthat over på staten :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer den også med kit som fjerner støy da?

Ja, du har prøvd mange nyere xboxer i det siste skjønner jeg...

Nei, jeg har ikke prøvd siste boksen - jeg har en elite sak. Streamet litt til den i starten, men den er langt i fra lydløs. Er slim helt lydløs i forhold? Jeg antar folk flest fortsatt sitter på vanlig xbox, så kommentaren min er ikke helt fjern.

Jeg synes også PS3 støyer litt for mye - men det er nok subjektivt. Jeg antar om man kjører anlegget på fullt eller sitter med headset, så plages man ikke av slikt.

"La oss skru på støvsugeren og kose oss med en film". Har "gammel" 360, og denne er rimlig uaktuell som filmsenter for min del. Vil si at kommentaren er høyst relevant da slim variantene ikke har vært på markede på langt nær like lenge som de originale, og de fleste 360 konsollene hjemme hos folk er dermed av denne typen.

Lenke til kommentar

Om de bare hadde fikset Windows Media Center så jeg kunne streamet filmer og serier med undertekster fra PCen til Xbox/TVen...

Det er for så vidt veldig irriterende at Norge aldri får noe med en gang :/

Hei, når det gjelder Windows Media Center, er det slik at det ikke funker? har stresset med dette i to dager nå. Faen så irritert=D får connecta det, men detter ut hele tiden. Så får jeg bare opp at xboxen er konfigurert men ikke tilgjengelig!!! arg

Noen som har peiling på dette? har faktisk uninstallet Norton (etter å ha prøvd diverse port åpninger, full tilgjengelighet etc, for så å bare bruke windows firewall der jeg hukker av for Windows media center. men enda samme problemet!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...