fredde Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Skal kjøpe et nytt kabinett, hva ville dere anbefale ? Det er viktig at det er godt støydempet, ikke noe tynt rakleværk. Har tenkt på et Chieftec Midi Tower, men det er vel noe som er bedre enn det ? Det skal heller ikke koste skjorta... Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?U...D=3060&GID=3000 Lenke til kommentar
fredde Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Joa har da brukt noen timer på den siden der :smile: Men spørsmålet var hvilket kab. er best ? Erfaringer ? Lenke til kommentar
fredde Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Oi, oi, oi under støydemping var det mye aktivitet Men jeg tør ikke poste under "Annet om data" da får jeg vel bare kjeft :-) Lenke til kommentar
StianGran Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Har du sett på Antec Sonata?? Lurte selv på dette, men syntes det var litt for billig til å kunne være særlig bra Er det noen her som har dette kabinettet som kan si litt mer om det?(spesielt lurer jeg på støydempinga til hard diskene) Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Har nettopp mottatt mitt Antec Sonata kabinett, og støydempinga av harddiskene er suveren. Men den 120mm vifta som følger med støyer mye, selv på 7V som jeg kjører nå, så jeg anbefaler å bestille to stillegående Papst vifter samtidig, for montering foran og bak i kabinettet. Kjør disse seriekoblet, så de får 6V hver... og pass selvsagt på å kjøpe gummifester, istedet for skruer, for å montere dem med! Ellers er kabinettet veldig ålreit. Kjempepraktisk med den måten harddiskene monteres, forholdsvis god plass, og ikke minst: det ser meget stilig ut! Dette innlegget har blitt redigert av Quietman, 07/12/2003 : 13:51 Lurer også på å kjøpe Sonata, men er ikke sikker ennda. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Skal kjøpe et nytt kabinett, hva ville dere anbefale ? Det er viktig at det er godt støydempet, ikke noe tynt rakleværk. Har tenkt på et Chieftec Midi Tower, men det er vel noe som er bedre enn det ? Det skal heller ikke koste skjorta... Kjøp chieftec dragon da01-serien og denne Det vil bli bra Lenke til kommentar
JamesATaber Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg har kjøpt noen asfalt matter 4mm og kjært dem til med stanley kniv og limt...fungerte ganske bra... Lenke til kommentar
mattyboy Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 This is the one to go for http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=NC2044&toc=3080 I have the same. Man is it quiet Lenke til kommentar
morknudsen Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg har denne og er meget fornøyd med det. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6070B Hadde en noisecontrol før, men det jeg har nå er bedre, og ikke minst penere, mer "brukervennlig" da alt bla. ha thumbscrews og utagbar mobo skuff. Les mer om Lian Li kabinettet her: http://www.onepc.net/index.php?view=docs&doc_id=157 Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Skal kjøpe et nytt kabinett, hva ville dere anbefale ? Det er viktig at det er godt støydempet, ikke noe tynt rakleværk. Har tenkt på et Chieftec Midi Tower, men det er vel noe som er bedre enn det ? Det skal heller ikke koste skjorta... Tusen kroner, er det nok? Mener In-Win er ganske bra (har det selv da) tykt kabbinett som ikke lager NOE støy, hvis ikke du har delta da Det følger med en 120mm vifte (som bråker noe in i ......) Råder dere til å bare dra ut kontakta MVH: Stian_A Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Skal kjøpe et nytt kabinett, hva ville dere anbefale ? Det er viktig at det er godt støydempet, ikke noe tynt rakleværk. Har tenkt på et Chieftec Midi Tower, men det er vel noe som er bedre enn det ? Det skal heller ikke koste skjorta... Kjøp chieftec dragon da01-serien og denne Det vil bli bra nice! men, platene kostrer jo..... ja, da er det bedre å ta HK-matter Etter den prisen, men det ble lekkert! MVH: Stian_A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå