Gå til innhold

Lånte bort mitt nye black ops ps3 spill...

rob3rtsen

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

I min enfoldighet trodde jeg det var slik at produsenter opererte med en viss feilprosent og derfor hadde innkalkulert ekstrakostnader for de kundene som tilfeldigvis hadde handlet ett "mandagsprodukt" ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Hvis jeg først har betalt fullt ut for en vare, og varen etter all fornuft og kunnskap "egentlig" koster (10.50 kr) burde ikke serviceminded-heten til salgsleddet være like kompromissløs som det du påstår du er. Dårlig business ...

Butikken kjøper ikke en preget cd, butikken kjøper et spill distribuert på cd, det samme produktet som du kjøper, spillet koster mange millioner å lage, det er også derfor de gjerne koster 4-500kr å kjøpe.

Edit: Postet via mobil - og det skar seg litt ...blush.gif

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Produsent har vel allerede innkalkulert i prisen enn feilprosent for event. "mandagsprodukter" - og derfor går de heller ikke i minus ... ?!

Lenke til kommentar

Produsent har vel allerede innkalkulert i prisen enn feilprosent for event. "mandagsprodukter" - og derfor går de heller ikke i minus ... ?!

Så hold deg langt unna den feilprosenten så får kanskje vi andre som er ærlige billigere spill! Jeg blir provosert av slike holdninger. Dette spillet fungerte fint og flott helt til noen ikke behandlet det fint. Ta ansvar selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...