Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 I min enfoldighet trodde jeg det var slik at produsenter opererte med en viss feilprosent og derfor hadde innkalkulert ekstrakostnader for de kundene som tilfeldigvis hadde handlet ett "mandagsprodukt" ... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Hvis jeg først har betalt fullt ut for en vare, og varen etter all fornuft og kunnskap "egentlig" koster (10.50 kr) burde ikke serviceminded-heten til salgsleddet være like kompromissløs som det du påstår du er. Dårlig business ... Butikken kjøper ikke en preget cd, butikken kjøper et spill distribuert på cd, det samme produktet som du kjøper, spillet koster mange millioner å lage, det er også derfor de gjerne koster 4-500kr å kjøpe. Edit: Postet via mobil - og det skar seg litt ... Endret 12. oktober 2011 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Produsent har vel allerede innkalkulert i prisen enn feilprosent for event. "mandagsprodukter" - og derfor går de heller ikke i minus ... ?! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Produsent har vel allerede innkalkulert i prisen enn feilprosent for event. "mandagsprodukter" - og derfor går de heller ikke i minus ... ?! Så hold deg langt unna den feilprosenten så får kanskje vi andre som er ærlige billigere spill! Jeg blir provosert av slike holdninger. Dette spillet fungerte fint og flott helt til noen ikke behandlet det fint. Ta ansvar selv. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Det er flere produsenter som skaffer deg en ny disk hvis du sender dem den ødelagte, det koster dem ikke mange kronene. Sett i bruksanvisningen? Endret 13. oktober 2011 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 jeg hadde gjort følgende: kjøpt en blomsterbukett til kompisen min for å ha spart meg for de verst tenkelige spill-minuttene i mitt liiiiiv Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Kameraten ødelegger - Be han kjøpe nytt til deg Du ødelegger - Synd for deg, kjøp nytt Maskinen ødelegger - Send maskinen på rep, og krev nytt spill fra Sony, hvis det gjelder ps3. Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ser ikke helt hvorfor du ikke skulle kunne plage kompisen din ved å sladre til mammaen og/eller pappaen hans. Hvis de har selvrespekt, tvinger de ham til å kjøpe nytt til deg. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA EID !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZALO OG HOT WATER din tufs Endret 18. oktober 2011 av Realzi Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 hvis kameraten din ødela spillet og er klar over det, mener jeg at en venn burde skjønne såpass at han kjøper igjen et nytt et og tar evt. det som er ødelagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå