Gå til innhold

Lånte bort mitt nye black ops ps3 spill...

rob3rtsen

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har nettopp kjøpt Cod black ops, jeg lånte det bort til en kompis på hybelen. Når jeg fikk det tilbake, og gjorde meg klar til å spille campaign, frøs spillet i slutten av intro videon, zombies og multiplayer funker fint, men hva skal jeg gjøre med campaign?...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

"angrefrist", evnt. garanti?!

Ikke ved skader/riper oppstått på platen i forbindelse med utlånet.

Hvem vet/kan bevise det?

Edit: "Kom hjem - lot spillet ligge uåpnet - når jeg plutselig fikk lysten over meg, så jeg til min forferdelse .... "

Hvis man så husker på å virke litt "fortapt" - kan det være at Bjarne Betjent får lyst til å bli dagens "barmhjertige Samaritan" ... !? rolleyes.gif

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Så det skal gå utover butikken at den personen han låner spill til ikke klarer å ta vare på det han låner?

Er flere måter å fikse dette på.

1. Bilvoks for polering av bil vil fjerne riper, men vil du ha det inne i PS3 over lang tid? (samme med tannkrem)

2. EBgames har en egen garanti som man kan få på kjøpet, koster vel 30 kroner når man kjøper spillet. Da kan du knekke spillet i to og få nytt spill...

3. Han som lånte spillet kjøper nytt spill til deg, så kan han beholde det som ble ødelagt.

4. Ikke lån bort til folk som ikke ikke klarer å ta vare på ting som han har lånt.

Eller bare være kjip og ikke lån ut i det hele tatt, da blir ting heller ikke ødelagt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Så det skal gå utover butikken at den personen han låner spill til ikke klarer å ta vare på det han låner?

Buhu, ja det koster nok sikkert dem minst en femmer!? ... men hva tjente de??

Lenke til kommentar

Ja det er jo dritt å måtte ta ansvar for at noe har blitt ødelagt selv, mye bedre å få det over på trejeparten som ikke har noe med saken å gjøre.

Nok idioter som gjør det der, gjør at det blir dyrere for oss andre.

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Sjiten er verdt ca. femti øre - og med preging er det verdt ca. 10 kroner. Hvorfor lage så mye styr ut av så lite?

Oppfør seg som folk og gå tilbake til der/hvem du kjøpte det av - forklar - og sats på sjarmen!

Lenke til kommentar

Nei, skal vi se du skrive at driten er verdt 50 øre og preging av disken koster 10 kroner,så da er vi jo oppe i hele kroner 10,50 viss ikke hoderegningen min er helt på jordet.

Så det virker for meg at du ikke helt vet hvordan ting fungerer her i verden. Men det vil vel kanskje bedre seg når du begynner å betale litt regninger og sånne morsome ting på egenhånd...

Oppfør seg som folk og gå tilbake til der/hvem du kjøpte det av - forklar - og sats på sjarmen!

Viss jeg hadde stått bak disken der du kom med den forklaringen at kompisen din hadde ødelagt spillet, så kan ikke jeg få nytt?.

Så hadde jeg bare ledd av deg.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Viss jeg hadde stått bak disken der du kom med den forklaringen at kompisen din hadde ødelagt spillet, så kan ikke jeg få nytt?.

Så hadde jeg bare ledd av deg.

Men det var der at du visste akkurat det - hvis du så var uforberedt og jeg tilfeldigvis var for deg "appetittlig" - hvordan ville det blitt da, tror du? Sleng så gjerne med at "forklaringen min" ville gått rett på deg som representant for "systemet" du jobber for.

Edit: Det hadde jo vært fint hvis forretningen sjekket varene fullt ut før de leverte dem og tok seg litt betalt ... whistle.gif

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Nå står ikke jeg bak disken og selger spill, viss det er det du tror. Men det hadde ikke hjulpet om du sto der med store pupper og dyp utringning for å si det sånn, da tror jeg du undervurderer folk.

Det har litt med innstillingen til en del mennesker om å dytte konstnadene over på en tredjepart som ikke har en dritt med saken å gjøre som irriterer meg. Viss det er noen i denne saken her som må ta kostadene, så er det faktisk kompisen hans som har ødelagt spillet.

Du kunne jo prøvd å komme til meg og sagt at spillet ikke funkte mer, takk for lånet.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hvis jeg først har betalt fullt ut for en vare, og varen etter all fornuft og kunnskap "egentlig" koster (10.50 kr) burde ikke serviceminded-heten til salgsleddet være like kompromissløs som det du påstår du er. Dårlig business ...

Lenke til kommentar

Hvis jeg først har betalt fullt ut for en vare, og varen etter all fornuft og kunnskap "egentlig" koster (10.50 kr) burde ikke serviceminded-heten til salgsleddet være like kompromissløs som det du påstår du er. Dårlig business ...

Butikken kjøper ikke en preget cd, butikken kjøper et spill distribuert på cd, det samme produktet som du kjøper, spillet koster mange millioner å lage, det er også derfor de gjerne koster 4-500kr å kjøpe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Butikken kjøper ikke en preget cd, butikken kjøper et spill distribuert på cd, det samme produktet som du kjøper, spillet koster mange millioner å lage, det er også derfor de gjerne koster 4-500kr å kjøpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...