enden Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Har posten åpnet for at vanlige folk kan sende via Digipost enda? Det ville i så fall vært den enkleste løsningen. Da får man alle inn på en plattform som støtter sikkerheten uten å måtte investere i infrastruktur selv. Det er ingen administrasjon, og relativt lett tilgjengelige for alle. Lenke til kommentar
siljebuddy Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 bare tenkte jeg skulle gi en oppdatering siden jeg fikk så mye feedback her tidligere. vi har funnet en løsning, vi har kjøpt inn e-id og bruker sikker melding saken. Nå har vi bare 2 epost kontoer i outlook en for vanlig epost og en for kryptert epost, det var relativt rimelig og det virker veldig bra. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Tøft. Hva heter løsningen og hvem leverer den? Kudos for at dere tok tak i utfordringen btw Lenke til kommentar
siljebuddy Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 E-id kjøpte vi ifra commfides for litt over 3000 kr for 3 brukere i 3 år. Sikkermelding.no epost kontoen er gratis, og vi kunne brukt pdf gratis, men etter at jeg snakket med en kar hos dem så bestemte vi oss for at vi gikk for e-id varianten. Lenke til kommentar
NoShoes Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 som nevnt over så er pgp en løsning. Lifehacker har en enkel tutorial på oppsett av dette om ønskelig lifehacker.com/180878/how-to-encrypt-your-email Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Testpost som slettes etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå