Gå til innhold

Ble sikkelig sint igår!

Anbefalte innlegg

Jeg satt på bussen til drammen og noen kommer til å kalle meg rasist nå men fy faen jeg kunne godt å drept en der og da. Ettersom en negger sa: (Men jeg er ikke rasist, og har mange venner ifra utlandet)

HEIA BREIVIK, HEIA BREIVIK,HEIA BREIVIK, HEIA BREIVIK fire ganger også så på meg og en kompis. Vi er jo rundt i 20 årene. Endte jo med at han gikk av bussen der og da.

Men hadde så lyst til å ta han der og da, jeg kjente ingen som var på Utøya som døde, men veit om kjente som har gjort det og det er RIP. Men å gå rundt og gjøre sånt her nå fy flate så sur man blir.

Hva er poenget? Merker at jeg blir irritert, hadde han møt på en ifra Utøya så hadde han/hun sprengt i filler(Aggressiv til tusen) eventuelt slått han til døden eller noe. Hva synes dere om det?

Når han gikk av så smilte han bare til meg og kompisen min mens bussen kjørte...

Endret av Andzel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal man ta alle tapere der ute, så har man hendene fulle. Selv overser jeg slike, gidder ikke bruke en eneste kalori på de, de er ikke verdt det

Edit: men hvilken farge han hadde har vel egentlig ikke noe med saken å gjøre, så det å poengtere at han var mørkhudet indikerer at farge har en betydning for deg. (indikerer også at fyren var en tanke hjernedød, for ABB var imot nettopp slike som han)

Endret av kandasa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal man ta alle tapere der ute, så har man hendene fulle. Selv overser jeg slike, gidder ikke bruke en eneste kalori på de, de er ikke verdt det

Edit: men hvilken farge han hadde har vel egentlig ikke noe med saken å gjøre, så det å poengtere at han var mørkhudet indikerer at farge har en betydning for deg. (indikerer også at fyren var en tanke hjernedød, for ABB var imot nettopp slike som han)

Har ikke en betdyning for meg, men ettersom han har kommet inn i landet ettersom han skulle på nav eller på noe kurs i området for nye folk så er det teit å si sånt sier jeg. Uansett jeg er venner med begge og ikke start å kalle meg noe du ikke veit noe om meg.

Jeg hadde uansett skrevet om han hadde vært hvit eller ikke.

Han satt jo helt bakerst i bussen også gikk fremover å sa det når han nærmet seg døra. Var flere eldre på bussen som ble irritert, i alle farger.

Endret av Andzel
Lenke til kommentar
Jeg hadde uansett skrevet om han hadde vært hvit eller ikke.

Igjen, her viser du jo bare at farge har en betydning for deg.

En person er en person - vi har ytringsfrihet i Norge - den skiller ikke på farge/rase eller annet. Det at folk er hjernedød og/eller oppfører seg idiotisk har heller ingen fargetilhørighet. At denne personen var/er flyktning/innvandrer tilsier bare at denne uttalelsen var ENNÅ mer hjernedød enn hva det ville ha vært hvis det var en nordmann som hadde sagt det - desto mer grunn til å overse det når han ikke har hjernekapasitet til å skjønne hva han selv sier (ABB var altså imot slike som han)

Endret av kandasa
Lenke til kommentar

Jeg hadde en lignende episode her for en rundt 3 måneder siden.

Skal ikke gå inn i veldig mye detaljer og slikt. Men jeg tar opp det viktigste.

Det var en slik idiot av en østeuropeer som nesten angrep faren min. Han bor i et lite hus på andre siden av veien (Ca 14m unna parkeringen.)

Mannen var frekk nok til og bruke min fars parkering (Vi bor i en enmannsbolig*) stadig vekk uten tillatese fra min far. Dette gjaldt spesielt om morgenen slik at min far ikke kom seg ut med bilen.

Faren min er snart pensjonist pga flere ryggskader.

(Jeg var ikke der når det skjedde før halveis. Men faren min har fortalt meg hva som skjedde fra før jeg kom ned til garasjen/parkeringen)

Jeg hører først at noen skriker når ejg står inne i huset og tar på meg skoene, jeg kan ikke ikke hva som blir sagt tydelig før jeg går ut døren for og se hva som skjer.

Akkurat denne dagen truer faren min med og anmelde han.

Pluttselig blir fyren aggresiv og han løper så mot faren min og skriker han opp i annsiktet at han skal ta han, banke han opp og lignende.

Faren min har noe kort lunte og starter og kjefte og true tilbake (Det besto mest av "Du kan bare prøve deg" og slike ting).

Omtrent her kommer jeg inn og jeg hører hva faren min sier i det jeg skal låse døren.

Jeg starter og spasere fort ned mot garasjen og jeg hører at skrikingen og kjeftingen bare øker og øker.

Mannen starter pluttselig og true med at huset til min far burde brennes ned og masse annet som jeg mener er litt over kanten i forhold til hva krangelen egentlig handler om.

Faren min sier så at han har våpen i huset og slike ting kan han bare prøve seg med. (Mener selv at dette er en noe dum trussel som kunne fått det til og eskalere enda mer med mindre jeg ikke hadde kommet i tide.)

Når østeuropeeren ser meg stopper han pluttselig og kjefte og true. Og trekker seg litt tilbake. (Jeg kan si det sånn at jeg er nesten dobbelt så øy go bred som han så han skvatt vel litt når han så meg.)

Så sier han "Se der, se på din sønn. Hva slags eksempel er du... (og masse annet pisspreik.)"

Jeg svarer kjapt med et standard "Hold kjeft". For dette er rent tull som jeg ikke ønsker og høre på.

Og mannen starter med og skrike "Du er sønn av Bering Breivik!!! Din far er Bering Brevik" "Dere burde brenne i helvete!"

Dette gjentok han flere ganger fram til en kollega stoppet han og dro han inn i bilen. Så kjørte de av sted.

Etter dette har jeg ikke hørt eller sett så mye til han karen her siden.

Personlig så mener jeg at dette eskalerte til et slik nivå at det kunne nesten blitt et slagsmål.

Men heldigvis så holdt kollegene til fyren seg utenfor og stoppet han før det kunne ha skjedd noe unødvendig.

Jeg var selv klar til og bryte inn. Og det var vel det han fyren merket slik at han ikke turte og gjøre noe veldig dumt.

I tillegg synes jeg at det både fornermende og unødvendig og bli sammenlignet med en terrorist.

Selv om fyren ikke akkurat er helt god i knotten.

Jeg tar meg ikke veldig nær av dette og går og tenker på det hver dag akkurat :p. Men det er fortsatt litt irriterende syns jeg.

Endret av WilliamAR
Lenke til kommentar

Jeg hadde en lignende episode her for et halvt år siden.

Skal ikke gå inn i veldig mye detaljer og slikt. Men jeg tar opp det viktigste.

Det var en slik idiot av en østeuropeer som nesten angrep faren min. Han bor i et lite hus på andre siden av veien (Ca 14m unna parkeringen.)

Mannen var frekk nok til og bruke min fars parkering (Vi bor i en enmannsbolig*) stadig vekk uten tillatese fra min far. Dette gjaldt spesielt om morgenen slik at min far ikke kom seg ut med bilen.

Faren min er snart pensjonist pga flere ryggskader.

(Jeg var ikke der når det skjedde før halveis. Men faren min har fortalt meg hva som skjedde fra før jeg kom ned til garasjen/parkeringen)

Jeg hører først at noen skriker når ejg står inne i huset og tar på meg skoene, jeg kan ikke ikke hva som blir sagt tydelig før jeg går ut døren for og se hva som skjer.

Akkurat denne dagen truer faren min med og anmelde han.

Pluttselig blir fyren aggresiv og han løper så mot faren min og skriker han opp i annsiktet at han skal ta han, banke han opp og lignende.

Faren min har noe kort lunte og starter og kjefte og true tilbake (Det besto mest av "Du kan bare prøve deg" og slike ting).

Omtrent her kommer jeg inn og jeg hører hva faren min sier i det jeg skal låse døren.

Jeg starter og spasere fort ned mot garasjen og jeg hører at skrikingen og kjeftingen bare øker og øker.

Mannen starter pluttselig og true med at huset til min far burde brennes ned og masse annet som jeg mener er litt over kanten i forhold til hva krangelen egentlig handler om.

Faren min sier så at han har våpen i huset og slike ting kan han bare prøve seg med. (Mener selv at dette er en noe dum trussel som kunne fått det til og eskalere enda mer med mindre jeg ikke hadde kommet i tide.)

Når østeuropeeren ser meg stopper han pluttselig og kjefte og true.

Så sier han "Se der, se på din sønn. Hva slags eksempel er du... (og masse annet pisspreik.)"

Jeg svarer kjapt med et standard "Hold kjeft". For dette er rent tull som jeg ikke ønsker og høre på.

Og mannen starter med og skrike "Du er sønn av Bering Breivik!!! Din far er Bering Brevik" "Dere burde brenne i helvete!"

Dette gjentok han flere ganger fram til en kollega stoppet han og dro han inn i bilen. Så kjørte de av sted.

Etter dette har jeg ikke hørt eller sett så mye til han karen her siden.

Personlig så mener jeg at dette eskalerte til et slik nivå at det kunne nesten blitt et slagsmål.

Men heldigvis så holdt kollegene til fyren seg utenfor og stoppet han før det kunne ha skjedd noe unødvendig.

Jeg var selv klar til og bryte inn. Og det var vel det han fyren merket slik at han ikke turte og gjøre noe veldig dumt.

I tillegg synes jeg at det både fornermende og unødvendig og bli sammenlignet med en terrorist.

Selv om fyren ikke akkurat er helt god i knotten. Jeg tar meg ikke veldig nær av dette og går og tenker på det hver dag akkurat :p. Men det er fortsatt litt irriterende syns jeg.

Et halvt år siden?:p

Lenke til kommentar

Er nok best å ignorere idioter som sier dumme ting. Gjør du noe aktivt, som å gå til verbalt motangrep, er det ofte dette disse idiotene håper på, og da kan det fort eskalere med uønskede konsekvenser som følge.

Mitt råd: Ignorer han/hun så godt du kan, og fjern deg rolig unna situasjonen.

Lenke til kommentar

Jeg satt på bussen til drammen og noen kommer til å kalle meg rasist nå men fy faen jeg kunne godt å drept en der og da. Ettersom en negger sa: (Men jeg er ikke rasist, og har mange venner ifra utlandet)

Hvorfor føler du i det hele tatt behov for å skrive at du ikke er rasist?

Og så en utlending som går rundt og roper "Heia Breivik" da...

Vel, vi er en servil og lutrygget gjeng her på berget. Det har de som kommer til landet skjønt for lengst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...