Astrid E. Saltveit Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Fallende skjønnhet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Liker godt virkningen det ga meg..abstrakt selv om det ikke er,om du forstår;) Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Et friskt bilde av en ferdigblomstret valmue. Liker hvordan det er lyssatt, men uansett hva som er lyskilden så oppfatter jeg lyset som for hardt. En diffusorskjerm ved naturlig lys, eller diffusor sammen med bedre avstemt styrke om det er brukt blitz kunne ha avhjulpet på dette. På min skjerm ser jeg også noen gjenværende flekker i det mørke, de kan godt klones over - lysne bildet først så du ser de lettere. Ellers liker jeg godt måten du har villet fotografere denne valmuen på Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Delikat og enkelt! Blir litt sånn "lifted" av sånt! Kunne dog tenkt meg tettere utsnitt! 4'er herfra! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Nydelig bilde, fine farger og utmerket skarphet. Den sorte bakgrunnen løfter fint fram blomsten. Litt pirk bare, tror jeg ville fjernet det bakerste/nederste grønne bladet, blir enda et hakk bedre da Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Vakkert! Flott blendervalg Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Vakkert bilde i flott lys liker den sorte bakgrunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg