chrnan Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Hei. Jeg er medlem på en side som heter rudester, en erotisk flørteside. Jeg får ikke slettet meg der. helt umulig. prøvd og kontaktet de som driver siden, uten svar. Jeg får poker, meldinger, venner uten at jeg godtar osv. Akkurat som om de styrer min profil og alle andres der inne. En skikkelig svindlerside som burde vært stengt for lenge siden. Har lest på andre forum at folk har hatt samme erfaring. Men en dag så fikk jeg en mail på min private epost. Der stod det slik at det så ut som at jeg var den som hadde sendt mail først, og at personen liksom hadde svart. jeg har aldri sendt noen mail i forbindelse med rudester. hverken privat eller på dems side. Er dette spam? eller hva kan det være? Endret 6. oktober 2011 av chrnan Lenke til kommentar
nomore Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det er spam, de bare prøver å gjøre den mer troverdig ved å fake at du sendte først. Ta kontakt med slettmeg.no for å få hjelp til å få slettet brukeren din. Lenke til kommentar
chrnan Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Det er spam, de bare prøver å gjøre den mer troverdig ved å fake at du sendte først. Ta kontakt med slettmeg.no for å få hjelp til å få slettet brukeren din. takk for det. skal gå rett inn på slettmeg.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå