Knuty Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Winbond er en produsent av selve chip'ene med ram på Rambrikker.. Selve brikkene er gjerne en annen produsent (f.eks. Twinmos eller Corsair), men selve ram'en er produsert av Winbond.. Gjerne gode til overklokking.. Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Winbond er en produsent av minne brikker (chip). Disse brukes blant annet sammen med flere TwinMOS brikker. Fordelen med Winbond er bedre overklokkings egenskaper Lenke til kommentar
John P. Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Skal det i så fall stå Winbond på hver enkelt RAM brikke? Står ikke Winbond på mine. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Det lurer eg på og... Eg kjøpte mine ram etter eg hadde levert tilbake noen vanlige twinmos ram og eg såg ikke noe forskjell snart Står ikke Winbond nei Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Skal det i så fall stå Winbond på hver enkelt RAM brikke? Står ikke Winbond på mine. Les i tråden under, så blir dere kanskje klokere. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...bbeecea9cbbcca3[/i] Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Etter det jeg vet skal det være merket "Winbond" med logo på hver enkelt minne brikke (chip). Jeg har en TwinMOS 512MB DDR CL2.5 PC2100 / 266MHz brikke stående i den andre pcen, på disse er det merket Winbond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå